|
|
|
|
|
|
החזקת לקוח בכוח< |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/09/07 התחברתי לאינטרנט דרך נטוייזן בחבילה לשנה בלבד שעולה לי 100 ש"ח לחודש אשר משולמים לנטויזן בלבד.בסיום שנת ההתחייבות הודעתי לנטויזן על הפסקת המנוי,בתשלום הטלפון החודשי גליתי לפתע הורדה של 49 ש"ח כאשר התקשרתי לברר את העניין התברר שאני קיבלתי מתב אל חוטי משופר ולכן אני מחוייבת לבזק ליותר משנה,כאשר נתנו לי בבזק את המתב אף אחד לא שאל אותי איזה מתב אני מעדיפה פשוט או יקר (אל חוטי) ואף אחד לא טרח לציין את חובת התקשרות לבזק אם אני מקבלת מתב אלחוטי שלא היה לי שימוש בו מאחר ויש לי מחשב אחד בלבד.אני כועסת מאוד שלא טרחו לציין את חובת ההתקשרות, ומבחינתי העסק שהתחברתי דרכו זה נטויזן ולא ברור ליכל כך איך בזק דחף את עצמו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הורדת ההתחיבות הלא צודקת כלפיי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|