פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה מתמשכת בקו טלפון מס' 04-6280270 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.,

הנדון: קו טלפון מס' 046280270

מזה מעל לחודשיים וקו הטלפון שבנידון אינו פועל (קו מת) לגמרי ואין מדובר במקרה ראשון ויחיד, מזה חודשיים רצופים קו הטלפון לא תקין ולא נימצא מי שיתקנו בבזק, חרף פניות חוזרות ונשנות למחלקת שירות 166 של בזק.
ומשחלפו חודשיים ומעלה ולא זכיתי לכל התייחסות ענינית לתיקון קו הלפון והחזרתו לפעולה תקינה, אני מוצאת עצמי ננאלצת לפנות בתלונה זו, בנסיון ותקווה שאולי באמצעותכם תמצא אוזן כשבת לפניותי וקו הטלפון, יתוקן ויחוזר לפעולה תקינה.

חרף שאין קו טלפון פעיל, הופתעתי לגלות שעל אף שאין קו טלפיון פעיל,
חברת בזק ממשיכה לחייב את חשבוני בגין קו טלפון וכאילו בחזקתי קו טלפון פעיל.

אשר ע"כ הנני לפנות ולבקש את התערבותכם הישירה בענין, ולגרום לכך, שינתן שירות הולם ללקוחות,

לתחושתי קיים חשד סביר,לאור התנהלות הדברים ותדירות התקלות בקוי הטלפון, כי התקלות בחלקם יזומות ע"י בעלי אינטרס במחלקת השירות של בזק, משיקולים השמורים עימם.

אי לכך מומלץ בפניכם, לערוך בדיקה אוביקטיבים לענין,כי טובת החברה והלקוחות מחייב זאת.

אני מקווה שפניתי ותלונתי זו תפול על אוזן כשבת, ותטופל ברמה הולמת.

בברכה,
אגבריה אסמהאן.
נזק כספי וקשר קלוקלי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה