פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו האינטרנט למשך חודשים בבית עסק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני פתחתי עסק חדש וביקשתי את שרותי בזק בהתחלה הכל עבר בשלום חוברתי והכל היה בסדר לאחר שבוע נותק האינטרנט התקשרתי לחברת בזק
לברר מדוע נאמר שמחר נשלח טכנאי אני ממתין והטכאי לא מגיע התקשרתי לחברת בזק נאמר לי שבסוף הוא לא יכול להגיע {משהוא כזה } ויצרו איתי קשר מחדש אני ממתין אחרי יומים אני יוצר קשר שוב ונאמר לי נכון אנחנו נבדוק את זה
וניצור איתך קשר עובר עוד 3 ימים ושום דבר אני מתקשר שוב נאמר לי שזה תקלה ידוע וזה בטיפול וכמובן יחזרו אליי לאחר שבוע נוסף אני מתקשר שוב לדעת מה קורה נאמר לי שזה תקלה ידועה ואין תאריך לסיום ויצרוי איתי קשר לאחר שבועיים אני מתקשר שוב נאמר לי תגיע למקום ונגיד לך מה לעשות ויהיה בסדר
אני מגיע למקום מתקשר עונה לי טכנאי ואומר לי כמה דקות ואני חוזר אילך טוב אני ממתין למעלה מ 5 שעות ושום דבר . לא התקשרתי כדי לראות מתי יחזור אליי כמה דקות האלו למחרת אני מתקשר נאמר שאין מה לעשות שיש בעיה בכ ל האזור וייצרו איתי קשר . בקיצור הסיפר נמרח למשך חודשיים כאשר המרתי שאני רוצה לנתק חזרו אליי מקשרי לקוחות וכל פעם אומרים לי תגיע למקום ונסדר את זה ואני מגיע... וכ"ו וכ"ו אני רק רוצה לציין שכל העסק יושב על האינטרנט והעסק מושבת ללא אינטרנט ו HOT לא מספקת שרותים באזור זה..

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה