פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החוצפה של נציגי שירות הלקוחות 199 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11\12 צילצלתי למוקד 199, ענתה לי נציגה בשם גלית. התקשרתי לשאול מה קורה עם המכתב ששלחתי לפניות הציבור בבזק ,בערך 10 פעמים, ומדוע כל פעם נאמר לי שהמכתב לא מגיע. להפתעתי זו החלה בהתפרצות חסרת מעצורים לעברי וביקשה ממני שאעבור לחברה אחרת , כי לטעמה אני "מטרידן" , וכי עליי לעבור לחברה אחרת שאוכל "להטריד אותם" ו"לשגע אותם" במקום את בזק. גלית עוד הלינה כלפיי שהיא רואה שאני מתקשר לשירות לקוחות רבות בתקופה האחרונה... ועליי לעזוב את בזק כהמלצתה.
לבסוף , כשסיימה לזלזל להשמיע את טענותיה, סירבה זו לתת לי שירות. ונאלתצי לסיים את השיחה בעודי המום.
שאלתי היא באיזו זכות נציגת שירות זו מעיזה לדבר אליי בצורה זו?
השירות לקוחות שלכם מתחת לכל ביקורת!
עלבון סוג הנזק :
לסיים את ההתקשרות מולכם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה