פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי במוקד 199 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על שירות הלקוחות של מוקד 199 ובעיקר על העובדה כי שלושה שבועות אני לא מחוברת לאינטרנט בשל בעיית תשתית של בזק!, לאחר מעבר הדירה בו הובטח לי כי באותו יום יהיה לי גם טלפון וגם אינטרנט, הגיע טכנאי של בזק "וסידר" את הטלפון, לצערי בדקנו רק אם אנו יכולים להוציא שיחות ושחררנו אותו, התברר כי איננו יכולים לקבל שיחות עוד באותו יום חמישי 27/11 פנינו למוקד והם הבטיחו כי עד מחר בבוקר הכול יטופל, למחרת כמובן שהבעיה לא טופלה התקשרתי למוקד 199 הנציג השאיר אותי בהמתנה כ25 דקות לבסוף אמר שיחזור אליי, מיותר לציין את העובדה שכול אותו סוף שבוע נשארנו ללא טלפון וללא אינטרנט! רק לאחר שביום ראשון צעקתי (כנראה זה מה שצריך מול בזק כי אחרת דברים לא זזים) סידרו את הטלפון והבטיחו שתוך כמה שעות יהיה אינטרנט....כמובן שהאינטרנט לא חזר. רק ביום שני לאחר שכמעט יצאתי מכליי דיברתי עם אחראית המשמרת שהסבירה שיש בעיית תשתית, מאז יותר משבועיים אין אינטרנט בדירה הדבר גורם לנזק עצום אני אמורה לעבוד בערבים מהבית ולא יכולה, בעלי לומד וחייב להתחבר ולא יכול....מדובר בהפסד פרנסה ואין לי אפילו תשובות מתי אני כן אכל להתחבר לעבוד! מכיוון שכל שיחה עם אחראי משמרת מסתיימת במשפט אני אבדוק ואחזור אליך ולא טורחים לחזור! זה פשוט לא יאומן אני מוצאת את עצמי רודפת אחרי אחראי משמרת שלכם שכול הזמן מבטיחים לזרז את העניין ולחזור אליי בתשובות וזה לא קורה! השירות שאני מקבלת הוא מתחת לכל ביקורת אחראי משמרת שמבטיח לחזור עם תשובות נעלם לכמה ימים! מלבד אחת (אפרת) שאכן הייתה אדיבה וחזרה אליי עם תשובות.
אני מבקשת לקבל פיתרון מיידי לבעיה מאחר ואיני יכולה להרשות לעצמי להיות לא מחוברת עוד יום נוסף, ובנוסף אני מבקשת לקבל פיצוי הולם על כול התלאות שעברתי עם מוקד 199.



כספי סוג הנזק :
חיבור מיידי לאינטרנט ופיצוי כספי על אובדן שעות עבודה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה