פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור בעקבות חשבון שלא הגיע וחוצפה מצד הנציגים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לי 3 קוים בבזק על 2 קיבלתי חשבונות ושלישי משום מה לא נשלח אך להפתעתי נותק הקו. כשפניתי לבזק נאמר לי שאכן לא נשלח וחיברו לי מידית והבטיחו לשלוח לא הגיע בשנית שוב נות ק וכך בשלישית. באחד הימים לפני הניתוק התקשרו למשרדי לא וידאו עם מי מדברים והודיעו שיש חוב לעובדת שלי שזה לא ענינה היא לא בעלת הקו (כשאני מתקשרת לברר משהו לגבי הקו מבקשים ממני מס' תעודת זהות לזהותני)
הניתוק האחרון בוצע בשעות הערב כשאין במח' הגביה עם מי לדבר ונשארתי עד יום א בערב ללא קו במשרד שנותק עקב החוב בבית שהחשבון לא הגיע אלי . החשבונות שעליהם דיברתי הגיעו שניהם ביחד היום בינתיי שולמו כל החשבונות החדשים לקוים אלו מדובר בחשבון אחד שמאן להגיע.כשפניתי לאחר שהופתעתי מהניתוק ב-11/12 בערב היציעה לי לקחת מחברים או משפחה כרטיס אשראי ולשלם בו את החוב לאחר שהצהרתי שברשותי לא קיים כרטיס אשראי איזה רעיון מקורי?.??!!!בנוסף להו"ק , לגשת לבזק לשלם...

לנציגי השרות של בזק כדאי לפעמים להקשיב למה שפיהם אומר ולחשוב לפני שמדברים עם לקוחות
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
לזכותי בסכום החשבון בקו קל על ימים אלו החזר כספי עבור הניתוקים ו.... פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה