פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר גלישה באינטרנט לאחר סיום ההתחיבות ללא הודעה מוקדמת נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' נהתן הנביא 36 אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/11/2005 עברתי על חשבוניות ספקים שבניהם "בזק". וראיתי שסכום החשבון גבוה מדי ביחס לשימוש שאני משתמש בקו הטלפון. לאחר בירור עם נציג שירות בזק התברר לי שרוב הסכום חויב בגין שימוש בקו עבור גלישה באינטרנט ושהמחיר עלה בעקבות שסימתי את התחיבותי מחודש יוני. כששאלתי למה לא עידכנו אותי לגבי זה שהם מעלים את המחיר, או שאני סיימתי את התחיבותי? נענתי כך ע"י נציגת בזק בשם רקפת: אנו לא מודיעים ללקוחות על סיוםההתחיבות אך מעכשיו אנו נודיע. אך היא מוכנה ללכת לקראתי ולתת לי זיכוי בעבור חודשיים אחורה ובתנאי שאחדש את ההסכם. אמרתי בלי שום קשר שאני מעוניין לחדש את ההסכם, אך אני דורש את הזיכוי עבור כל החודשים בהם חיבו אותי במחיר המלא ללא ידיעתי,אך היא הגיבה בשלילה. ביקשתי את המנהלת והיא חזרה אלי לאחר יומיים, וקיבלתי את אותה התשובה ובאותו מעמד חידשתי את ההסכם.
נזק כספי סוג הנזק :
זיכוי בעבור כל החודשים בהם חויבתי יותר ללא ידיעתי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
לצערנו נציגת השירות לא מסרה נתונים מדוייקים. כל סוף חודש בזק שוחת הודעה - גלויה לכל הלקוחות אשר מסיימים את מבצע האינטרנט המהיר בחודש הקרוב ובו היא מודיע כי תם זמן המבצע ומציעה לפנות למוקד 199 לשם חידוש מבצע בתנאים אפילו טובים יותר. בנוסף, בכל חשבון טלפון מופיע בבירור נושא החיוב - אינטרנט מהיר והסכום כך שכל לקוח יכול לראות את החיוב בעת קבלת החשבון.
זו הסיבה שאנחנו נותנים זיכוי לחודשיים מתוך הנחה שאם לא ראה בחשבון הראשון ראה בחשבון השני.
לפי בדיקה שטחית בזק היא אחת החברות הבודדות שמתריעה מראש על סיום מבצע ומציעה לפנות לקבלת פרטים על מבצעים חדשים
תגובה:
לבדוק הודעות שנשלחות מבזק ואת חשבון הטלפון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה