פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מתקנים את קו הטלפון\אינטרנט יותר מ 10 ימים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 24/12 האינטרנט של בזק ADSL הפסיק לעבוד ובנוסף היו רעשים בקו הטלפון. בשיחה עם נציג השירות אחרי שהוא בדק את הבעיה הוא החליט להוריד את מהירות הגלישה מ M1.5 ל 750K. וקבע טכנאי ליום ראשון 28.12 בין השעות 14-16:30 כדי לטפל בבעית התשתית,במהלך הימים האלה האינטרנט לא פעל והתנתק כל הזמן.ביום ראשון לקחתי חופש מהעבודה וחיכיתי לטכנאי שיגיע, כשהשעה התקרבה ל 16:00 התקשרתי לראות מה קורה עם הטכנאי, אבל אז נציג השירות אמר שהטכנאי לא יגיע וכי לאזור שבו אני גר צריך אישור בטחוני. יש לומר שאני לא גר בשטחים. אז אמרתי לו שהנציג מיום רביעי לא אמר זאת. כשאמרתי את זאת לנציג מיום ראשון הו אמר שכל מה שהוא יכול לעשות זה להתנצל, ואם אני רוצה אז אני יכול לשלוח תלונה לפניות הציבור. אני הפסדתי יום חופש בגלל זה, גם נוכחתי לדעת שאיפה שאני גר זה אזור מסוכן שדורש אישור בטחוני, למרות שזה לא בשטחים אלא באקה אל גרביה.

שלחתי תלונה לפניות הציבור של בזק, ועד היום 4 ינואר 09 לא קיבלתי מענה





אני בזבזתי יום עבודה בגלל זה, הבעיה לא טופלה, ואני ממשיך לשלם על שרות שאני לא מקבל!!!!

עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
טיפול מיידי בבעיה והחזר כספי עבור יום החופש וחיובי בזק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה