פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוח המעיז לעבור למפעיל פנים ארצי אחר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת בזק בע"מ.

הנידון: תלונה על שירות מזעזע


שלום רב,

שמי ולנטינה מיטניק, אני לקוחה של חברת בזק משנת 1991. בשנת 1999 התחברתי לתשתית ה- ADSL של חברתכם ואכן המעבר היה מוצלח כאשר עברנו ממהירות של K56 ל-KB750 ומ- 750KB ל-1.5MB ועד למהירות זו התשתית הייתה יציבה ומהימנה, השירות היה אדיב ומשביע רצון והתמיכה מקצועית נוסף על איכות גלישה נהדרת, עד לרגע בו החלטנו לעבור לשירותי הטלפוניה הפנים ארצית של חברת 012 (072).

כמנהגכם, אתם כמובן תאשימו את חברת 012 ותאמרו כי הקו שלהם אינו תקין...המתאם שלהם מבצע את חיוג, הגלישה עוברת דרכו....ושאר ירקות.

בצר לי, אני אאלץ לאכזב אתכם, המתאם שלי מחובר אחרי הנתב המסופק על ידכם (ל- LAN של הנתב) כך שהמתאם איננו "מחייג" לאינטרנט אי לכך ובהתאם לזאת, הגלישה איננה עוברת דרכו ואין לו כל קשר לרוחב הפס של בזק.

במחצית השנה האחרונה אני סובלת מבעיית ניתוקים חריפה ומאיכות קו ירודה (לדברי הנציגים שלכם).

במהלך התקופה המדוברת חיי התאמללו אף יותר וזאת כאשר קיבלתי החלטה לשדרג את מהירות התשתי ל-MB5, היות ואני עובדת באחת מספקיות האינטרנט אני מכירה את התקלות שיש ברשת ה- ADSL,לכששאלתי את נציגת המכירות של חברתכם המכובדת מספר רב של פעמים ובצורה חוזרת ונשנית האם היא בטוחה שקו ה- ADSL שלי יעמוד במהירות שכזו וכי לא יהיו לי ניתוקים? כמובן הדבר היחיד שעניין את הנציגה זה לשדרג לי את הקו ולהרוויח את העמלה שלה בעבור בצע כסף.

לאחר השדרוג, חיבור האינטרנט שלי נעלם לחלוטין למספר ימים וכמובן איתו גם הטלפון שתלוי בחיבור לאינטרנט, התקשרתי לתמיכה שלכם שם ביררו "כן גברתי, את צודקת הקו שלך לא יכול לעמוד בזה", שלחו טכנאי וקבעו שהמקסימום שהקו יכול לעמוד בו הינו MB4 וגם מהירות כזו משביע את רצוני אך לא, ביום שישי לפני כשבועיים ולאחר חודש של עיניים (יש קו, אין קו, יש גלישה, אין גלישה, יש גלישה אבל נורא איטית וכו') האינטרנט שלי התפוגג. התקשרתי לתמיכה הטכנית, בדק התומך הטכני שלכם וחקר והגיע למסכנה: צריך טכנאי! (עוד טכנאי תענוג), הוזמן טכנאי. אלא מה? ביום שישי בצהריים אין טכנאי "חבל על העצבים שלך גברתי" אמר התומך הנחמד, "מה יש? אז סוף שבוע אחד תחיי ללא אינטרנט וטלפון, לא נורא",אץ לו רץ לו התומך הנחמד והזמין טכנאי ליום ראשון.

כפי שהזכרתי בתחילת מכתבי, אני עובדת באחת מספקיות האינטרנט, ולמזלי אינני זקוקה לחסדי חברת בזק. חקרתי הנתב קצת יותר לעומק, מצאתי את התקלה, סידרתי אותה בעצמי וחסכתי לחברתכם שליחת טכנאי - יש אינטרנט, יש טלפון אך לא להרבה זמן.

היום 6.1.08, שוחחתי בפעם המי יודע כמה עם התמיכה "המקצועית", במירכאות כפולות ומכופלות, של חברתכם ומה מתברר? הקו שלי לא תקין, שוב!, ומסתבר שהוא באמת מתנתק וכרגע אין אפשרות להשאיר MB4 שעליהם אני משלמת אלה רק MB2. אבל זה לא נורא, רק עד יום שישי עד ש...... כמובן יגיע הטכנאי. עוד טכנאי? עוד שיחה למוקד הטכני ועוד עינויים בסגנון המיוחד של חברת בזק.

לשמחתכם, אתם ראש לשועלים והאלטרנטיבה אף גרוע יותר מכם, אז כנראה שאני אצטרך להמשיך ולסבול:
1. מתמיכה לא מקצועית.
2. משירות מזעזע.
3. מרוחב פס מג'עג'ע.
4. ומאינטרנט מקרטע.

היות ואנו נמצאים במדינה מתוקנת, מה שאני לא חייבת לעשות זה לשתוק. אני אשמח להשתמש בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותי, אפנה לכל הגורמים הרלוונטיים בתחומי מדינת ישראל אשר קבעו סטנדרט מעט יותר גבוהה להתייחסות ללקוח וכמובן שאשמח ליידע את כל מי שרק יהיה מוכן להקשיב ולפרסם כיצד חברת בזק מתעללת בלקוח אשר רק יעיז להחליט לעבור לשירותי הטלפוניה של חברה מתחרה.

בברכה,

לקוחה מאוד מאוכזבת (ובטוחה שהיא לא לבד)
מיטניק ולנטינה
ת.ז. 308619626
טלפון 08-8555236
נייד 0508711453

העתקים:
משרד התקשורת.
רגולטור.
עיתונות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להביע לידיעת הציבור פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה