פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגביי יחס ממוקדנית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום בבוקר התקשרתי כדי לשנות מסלול בזק , ואחרי שהמתנתי בקו כ 15 דקות , נאמר לי שאינם יכולים לעזור לי מכיון שהמחשבים נפלו "ואנא התקשרי עוד שעה.."
ביקשתי כי יקחו את פרטיי ויעשו את זה כשהמחשבים יעלו , כי לי אין שום רצון לחכות בטלפון עוד פעם ... נעניתי ע"י מוקדנית חצופה (אתי ממוקד חיפה) כי אין לה נייר לכתוב טלפונים ו"אם את רוצה לבוא לתת לי נייר" (כן כן במילים אלו ממש !) - אפילו לא העבירה אותי לאחראי כפי שדרשתי !!! (שזו חוצפה לשמה) וממילא היא תאבד את הטלפון שלי ועוד כהנה וכהנה תגובות שבתור אדם מן היישוב זו חוצפה לשמה אז על אחת כמה וכמה לנותן שירות.
אני מבקשת למצות את הדין אם הגברת ויותר מכך כמה עצות שימושיות :
כשהמחשבים נופלים - אנא שימו תקליט ונתקו את השיחות או חיזרו אל האנשים בעצמכם - לנו אין שום צורך לחכות כל היום על הקו עם בזק!!!

תודה
מוקדניות יותר מאירות פנים ושינויים בעת נפילת מחשבים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה