|
|
|
|
|
|
עיכוב התחברות לשירותי אינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יותר מחודש ימים אנו מחכים לחברת בזק שיתנו לנו שרותי אינטרנט (ADSL) ללא שום התקדמות. כל יום מצטברים לנו הפסדים של בערך חמש אלף שקל. עברנו דירה ב 9/12/2008 ובהתחלה אמרו בזק שפשוט חסר "ציוד" וזה ייקח רק מספר ימים... במשך החודש האחרון אמרו כל פעם תירוץ אחר והבטיחו מספר פעמים במאה אחוז שכבר יגיע תכנאי לסדר... היום אמרו לנו שייצור איתי קשר מנהל של איזשהו מחלקה. בינתיים מתפרק כל הפרנסה שלנו שהיא באה דרך האינטרנט. גם העסקתי חברה (לפני שעברתי דירה) לבנות לנו אתר לקידום העסק שלנו - ואנחנו לא יכולים לפקח על עבודה של החברה בכלל. שוב - כל יום יש לנו הפסדים של בערך חמש אלף שקל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
התחברות לאינטרנט / פיצוי על ההפסד כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|