פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק- הזמנת ציוד ללא אישור של בעל המנוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי זיו ברוק ת.ז 15815913ואני פונה בשם אמא שלי מלכה ברוק בעלת המנוי בטלפון 04-6224725 רח' אלי כהן 35/24 ג.אולגה חדרה.
לפני כחודש וחצי הגיע חשבון טלפון גבוה מהרגל ובבדיקה מתברר שיש ראוטר בעקבות כך הנחתי את אמא לגשת לסניף נתניה ולמסור את הציוד, לכשהגיע אמא לשם אמרה לה פקידה כי המכשיר הוזמן ויש התחייבות דמי יציאה בין 400-ל600 ₪(לא ממש זוכרת כמה היא אמרה) ולא מוכנה הייתה לקבל את המכשיר ואמרה לפנות למקד הטלפוני.(חשוב לציין כי אמא לא דוברת עברית שוטפת).
אז התקשרתי למוקד בעוד אמא בסניף והסברתי שאמא לא הזמינה ואם כן זה ללא ידיעתה או אישורה וביקשתי לשלוח לי בפקס איזשהו מסמך אסמכתא המעיד על כך .אותה נציגה שמה הנייה אמרה שבסביבות אוגוסט בוצע הזמנה ואני טענתי שלא ע"י אמא שלי והיא אמרה שתבדוק ותחזור אליי בעוד יום יומיים- וזה לא קרה.
אחרי שבוע התקשרתי ובקשתי את אותה נציגה ונאמר לי ע"י בחור שהיא לא במשמרת וגם בפניו הצגתי את הסיפור ואמר באדישות שהוא ימסור לה לחזור אליי-גם זה לא קרה(שלא נדבר על הרצון של הבחור לעזור).
לאחר כמה ימים שוב אני מתקשרת עונה לי דנית שגם בפניה הצגתי את פנייתי והיא הבטיחה לבדוק מול מנהל אזור ולחזור אליי, אחרי יום היא חוזרת אליי עם תשובה לא מספקת שאותו מנהל אזור לא ענה לה לא בטלפון ולא במייל, מה שמחזק את טענתי כי אין הוכחה המעידה הזמנה של אמא שלי.
ראוי לציין כי דנית הפגנה נכונות לעזור .
בסיום השיחה דנית הבטיחה שתחזור אליי לאחר שתבדוק שוב ותתייעץ עם מנהלי משמר, לאחר המתנה של יומים חוזרת דנית ובפיה –שיש שיחה מוקלטת שבה מישהו (לבטח אחי הקטין)הזמין ולא אמא שלי,
אני לא מקבלת את זה וביקשתי לדבר עם מנהל וזו אמרה שאין אפשרת כזו
אני לא שמעתי את ההקלטה נצא מנקודת הנחה שכן. אני רואה בזה ככשל שירותי בהתנהלות:
א- כשבוצע ההזמנה לא בוצע זיהוי ואימות פרטים של בע המנוי
ב- אני מבינה גם שהגיע טכנאי כשקטין היה בבית
ג- טכנאי שביצע את ההתקנה יצא ללא חתימתה של בעלת המנוי בלבד!!!

כולנו בני אדם וקורה שטועים, אילו היה אימות פרטים מזהים והסכמה של בעל המנוי כל זה לא היה קורה, אבל זה קרה טעות שלכם לא ראוי שיספוג טעות כזו של חברה הצרכן !!!

אתם בטח שואלים מדוע אחרי כ-4 חודשים מתעוררת הבעיה, לצערי הרב ביולי האחרון נפלה עלינו טרגדיה במשפחה, אח שלי ז"ל הוא היה בעל המנוי אצל הספק (נטוויז'ן-שהם כבר ביטלו את ההתחייבות). כן שאנו לא היינו ערניים לכך.
כפי שאתם יכולים לראות קו הטלפון פעיל אך ורק לשיחות נכנסות בלבד!!
אמא שלי חייה מקצבת ביטוח לאמי קצבת זקנה וזו פרנסתה היחידה אילו ידעה שמדובר בסכום כזה מראש לא הייתה מאשר מותרות כאלה(בשבילה)
אני פונה אלכם בתקווה כי תבינו ותבטלו / תזכו אותה. הסכום הזה אולם נראה מזערי אבל לה הוא מאוד חשוב למחייה ותרופות.
העתק:
בזק- 1800-222-110
תלונה- TLUNA.co.il
בברכה,
זיו ברוק
052-8505690
כספי סוג הנזק :
זיכוי/ ביטול דמי יציאה, פיצוי הולם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה