פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כל הסאגה החלה בתאריך 29.06.08 כשביקשנו להתחבר לאינטרנט 5 מגה במקום 2.5 מגה שהיה לנו, בבזק אמרו לנו שאין שום בעיה עם החיבור ולא תהיה בעיה כי לדברי הנציג שחיבר אותנו כל נציג יכול לראות שיש תשתית והכול תקין, חיברו אותנו לשירות וכמובן החלו לגבות בהתאם 108 ש"ח כל חודש במקום 60 ש"ח כל חודש, יש לציין כי עד לאותו תאריך גלשנו בצורה תקינה במהירות של 2.5 מגה.
מרגע זה האינטרנט היה מתנתק ומתחבר עצמאית לסירוגין, היו ימים שהאינטרנט כלל לא עבד, לאחר מספר לא מבוטל של פניות לבזק בינלאומי בבקשות ותחינות שייבדקו מדוע אין לנו אינטרנט, הפנו אותנו לבזק, פנינו לבזק בתאריך 1.1.09 לאחר שיחה בת מעל שעה הוחלט ע"י הנציג כי הוא אינו יכול לפתור את בעייתנו בטלפון ולכן טכנאי ייצור איתנו קשר טלפוני עוד באותו יום ע"מ לתאם הגעתו לבדיקת הבעיה.
הטכנאי התקשר רק בתאריך 5.1.09 והוא התקשר רק ליידע אותנו כי היה באזור ויש בעיית תשתיות ולכן אין אופציה שנישאר עם אינטרנט של 5 מגה והוא הוריד לנו על דעת עצמו את מהירות הגלישה ל- 2.5 מגה ושניצור קשר עם בזק בינלאומי שיורידו לנו גם אצלם את המהירות ל- 2.5, יש לציין הטכנאי לא דרך בביתנו מעולם וככל הנראה בדק רק את המרכזייה החיצונית.
באותו יום פנינו לבזק בשנית לנציג בשם אלי ע"מ לבדוק מה פשר הדברים ומדוע טכנאי יכול להחליט על דעת עצמו לבצע שינוי כלשהו בחשבוני, ואלי אמר שעפ"י הטכנאי המרכזייה לא תומכת ב- 5 מגה והוא מעביר פנייה ע"מ לבדוק איך כן ניתן לספק לנו 5 מגה ותהיה תשובה רק בעוד 24 שעות ועלינו ליצור איתם קשר.
ב- 6.1.09 פנינו שוב ע"מ לברר איפה עומדת פנייתנו שוחחנו עם נציג בשם רן, לאחר שיחה ממושכת כשהתשובות שניתנו לי לא היו מספקות ביקשתי לשוחח עם מנהל, רן אמר כי זה לא אפשרי במוקד שלו ולכן הוא מעביר אותי למוקד הרלוונטי והעביר אותי לנציגה בשם ענבר שוב סיפרתי לענבר את כל הסיפר מההתחלה וגם לטענתה היא לא יכולה לספק לי שיחת מנהל היות וזה שוב לא היה המוקד הרלוונטי והעבירה אותי לנציגה בשם ליטל ושוב כל הסיפור מההתחלה ושוב ביקשתי מנהל וליטל אמרה כי היא לא מבינה למה ענבר העבירה אותי ולכן אני צריכה לשוחח עם מנהל של ענבר והציעה להעביר אותי שוב למוקד של ענבר, לאחר כשעה של שיחות עם מספר לא מבוטל של נציגים התעקשתי לשוחח עם מנהל ליטל הבטיחה שתוך שעתיים יחזור אליי מנהל, במקביל פתחנו פנייה באתר בזק בבקשה שיחזרו אלינו- וכמובן לא דובים ולא יער.
עד עצם היום הזה לא זכינו לשוחח עם מנהל מטעם חברת בזק, לא קיבלנו את האינטרנט 5 מגה שהובטח לנו ובטח שלא את הזיכוי שמגיע לנו על 7 חודשים ששילמנו על שירות שלא קיבלנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה