|
|
|
|
|
|
חייוב אחרי התנתקות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצני להיתלונן על חברת בזק.אני הייתי מחוברת ל חברת בזק ל צורך תשתית אינטרנט ו טלפון.ההסכם נעשה דרך חברת יס בלי שום התחיבות לבזק
וכל התשלומים במשך 5 שנים נעשו במסגת תשלום ל חברת יס.לכן כש ב 09.2008 התנתקתי מ חברת יס ובזק ועברתי ל חברת הוט לא לא ראיתי את עצמי חייבת להודיעה ל בזק על התנתקות.בחודש ינואר 2009 אני מקבלת חשבון ל תשלום מבזק על תשתי איטרנט.בסיכת טלפון עם נציג החברה קיבלתי סירוב לבטל את החשבון.אודאה לכם מראש בטיפול תלונתי.
|
ביטול חשבון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|