פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 400 ש"ח עבור מודם שהוחזר להם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה סיימתי שנת התחברות לאינטרנט דרך חברת בזק. נאמר לי כי עלי להחזיר את המודם לחברה. כאזרח הוגן ניגשתי לחנות בזק סטור בת"א והחזרתי את המודם. ביקשתי אישור על ההחזרה והם טענו שהכל נרשם במחשב ואין בעיה. לאחר כארבעה חודשים קיבלתי מכתב מבזק שלא החזרתי את המודם ועליי לשלם להם 400 ש"ח על אי החזרה. התעקשתי שהחזרתי את המודם. הפנו אותי לפניות הציבור שלהם, לחנות בזק סטור וכלום לא עזר. הם טענו שלא היה ולא נברא, לא החזרתי להם את המודם. כך במהלך השנה קיבלתי מכתבי איומים על תביעה משפטית אך לא הסכמתי לשלם. לבסוף לפני כשבוע התקשרה אלי מוקדנית בזק והודיעה לי חד משמעית שאם לא אשלם באותו רגע, היא מוציאה תביעה משפטית והעלות על כך תסתכם במינימום של 700 ש"ח. בלית ברירה שילמתי לה (לא רציתי לשלם סכום כזה) ועכשיו אני רוצה לתבוע את כספי בחזרה!!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה