פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
5 שנים הם יותר מידי לקבלת שירות גרוע בתשלום מלא. נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד

מר אבי גבאי
מנכ"ל בזק



הנדון: תלונה חריפה

אבקש לפרוש בפניך את השתלשלות המקרה בגינו אני מתלוננת.

אני מתגוררת בישוב מעלה אפרים, בבקעת הירדן משנת 91'.
העתקתי את קו הטלפון מדירה אחת לדירה אחרת שרכשתי בישוב ברח' גאון הירדן 149.

מזה כ 5 שנים אני סובלת מניתוקים חוזרים ונשנים בקו, כל אימת שיורד מעט גשם או רוחות סוערות אני נותרת ללא קו/ הפרעות קשות .
אני חייבת לציין כי הייתי בין הראשונים במעלה אפרים אשר התחברו לקו ADSL
ובמהלך שנים אלה הגדלתי את רוחב הפס עד ל 5 מגה.

במהלך שנים אלה פניתי שוב ושוב לבזק על מנת שיתקנו את הבעיה ובכל פעם שמגיע הטכנאי הוא מוצא סיבות ופתרונות שונים ומשונים כמו לדוגמא: הנקודות בבית לחיבור בקיר – לא תקינות – ניתקו אותם, החיבור עם חברת YES מפריע לתקשורת- ניתקו אותם, חברת YES פגעה בקופסא שנמצאת על גג הבית – טענו שסידרו את הקופסא. וכו'

דאגנו להראות כי הכבל שמגיע לביתנו חשוף לפגעי טבע (רוב השנה השמש קופחת ללא רחם) וכי הוא התבלה ואף תלוי בצורה מאוד לא מקצועית באויר ויתכן כי זו הסיבה.

לפני כשנה הייתה פנייתי האחרונה אשר בה הגיע הטכנאי (עוד יום עבודה שהפסדתי) והחליט כי מודם הALCATEL- הוא גורם הבעיה והשאיר לי לבדיקה מודם אחר (לכמה ימים) של בזק. (עד היום לא שאלו אותי – או ביקשו ממני להחזיר את המודם).

זה לא פתר את הבעיה.

היום אני כותבת אליך מכתב זה מכיוון שלפני כשבועיים פניתי שוב לבזק וזאת לאחר שירד גשם ושוב נשארתי מנותקת מהעולם החיצון.
הובטח לי כי ישלחו טכנאים להחלפת הכבלים שמקשרים את הבית למרכזיה של בזק בישוב על מנת לפתור את בעית הניתוקים החוזרים ונשנים.
באותה שיחה ביצעו הורדה ל 4 מגה בטענה כי במהירות זו אני ארגיש פחות ניתוקים.

זה לא פתר את הבעיה.

ביום שבת בני דיבר עם מח' התמיכה של בזק וסיכם כי יגיע טכנאי ביום ראשון 30/11/2008 בין השעות : 08:00-11:00 (עוד יום עבודה)

בבוקר יום ראשון בשעה: 09:00 התקשרתי לבזק לבדוק/לוודא כי הטכנאי מגיע בזמן ואז נאמר לי (תקליט) כי נרשמה תקלה על קו הטלפון.

לאחר כמה דקות ניסיתי שוב והגעתי לנציגת שירות והיא ניסתה להשיג את הטכנאי בטלפון – ללא הצלחה.

בשעה: 10:45 ראיתי שהזמן הולך ואוזל , ניסיתי שוב והגעתי לנציגת שירות שגם ניסתה להשיג את הטכנאי אך ללא הועיל- אין מענה.

לשמחתי לי יש את מס' הטלפון של הטכנאי שעובד באיזור – התקשרתי אליו ו"הפלא ופלא" הוא ענה לי מיד.

1. הטכנאי לא ידע שהוא צריך להגיע אליי. (הוא גם אמר שכתוב במסוף של בזק כי במעלה אפרים ניתן לקבל שירות רק מהשעה 14:00 )
2. הטכנאי מסר לי שהוא העביר את פרטי התקלה בביתי לגורמים המוסמכים .
3. הטכנאי אמר לי כי הוא לא מוסמך לטפל בבעיה זו ומח' תשתיות אמורה לטפל בזה וכי חצי ממעלה אפרים סובלים מאותה בעיה ומקורה בתשתית הראשית של בזק.


לסיכום:

אני מבקשת את טיפולך בנושא לאלתר. לטעמי 5 שנים הם יותר מידי לקבלת שירות גרוע בתשלום מלא.


על החתום:

פרל דניז
עוגמת נפש, עלבון לאזרח סוג הנזק :
טיפול מיידי בבעיה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה