פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לשתף אתכם בהשתלשלות האירועים ביני ובין חברת בזק בנושא שדרוג מהירות הגלישה מ-2.5M ל-4M.
בתאריך 19/01/08 קיבלתי חשבון טלפון עבור שירותי בזק. באותו חשבון היה גם עלון פרסומת המזמין לשדרג את מהירות הגלישה במחיר מועדף. בביתי שני קווי טלפון, אחד מהם משמש לגלישה באינטרנט, כלומר, מותקן עליו שירות ADSL כאמור, במהירות 2.5M. מכיוון שכבר זמן מה ברצוני לשדרג את המהירות התקשרתי לשירות הלקוחות של חב' בזק. ענתה לי נציגת שירות נחמדה בשם הדס שהייתה מאוד להוטה לספק לי את השדרוג, ביקשתי קודם לבדוק את הנושא עם ספק האינטרנט שלי ולנסות לקבל מחיר טוב עבור חבילה בנפח 4M. הנציגה אמרה שאין שום בעיה והיא תחזור אליי מאוחר יותר על מנת לבצע את השדרוג, היא אכן חזרה אך עדיין לא היתה לי תשובה מספק האינטרנט.
בערב של אותו יום, לאחר שיחתי עם מוקד חב' האינטרנט וקבלת מחיר אטרקטיבי לשדרוג השירות בהתחייבות לשנה, התקשרתי שוב לשירות הלקוחות של בזק, הפעם ענה לי נציג בשם משה, לאחר בדיקה שביצע נאמר לי על ידו שאני לא יכול לקבל את השירות מבחינה טכנית, תמהתי על כך ודרשתי שיבצע בדיקה נוספת, הוא פנה לשירות הטכני של חברתו ושם נאמר לי על יד נציג ששמו רומן שאכן אוכל לקבל את השירות ואפילו בנפח של 5M. אמרתי שאני מסתפק ב-4M וביקשתי להתקין את השירות. אותו נציג בשם משה ניסה להתקין את השירות ואמר לי שזה לוקח זמן ושיהיו איתי בקשר ב-24 שעות הקרובות. למחרת כאשר אף אחד מחב' בזק לא התקשר לעדכן אותי לגביי התקנת השירות, התקשרתי בעצמי, שוב ענתה נציגה שאיני זוכר את שמה, נאמר לי על ידה שוב שאיני יכול לקבל את השירות, שוב התעקשתי שתבצע בדיקה, שוב הועלה נציג טכני שגם את שמו אינני זוכר וטען שאני אכן יכול לקבל את השירות...חזרתי לאותה נציגה שהייתה עדה לשיחתי עם הנציג הטכני ושוב ביקשתי להתקין את השירות, אך שוב לא צלחה בכך הנציגה ואמרה שיהיו איתי בקשר, כמובן שלא יצרו איתי קשר, למחרת התקשרתי שוב ודרשתי לדבר עם בכיר שייתן לי תשובות לגבי חוסר התקשורת בחב' התקשורת הלאומית-כך הם מכנים את עצמם הרי...דיברתי עם אחראית משמרת בשם שימרית שהתנצלה על מסכת האירועים אך טענה שאני התקשרתי ביוזמתי ולא מתחייבים לספק האינטרנט לפני שמבררים עם ספק התשתית האם ניתן לקבל את השירות. הבהרתי שאכן נכון הדבר, אני יזמתי את השיחה, אך בעקבות פרסום שנשלח אליי במצורף לחשבון הטלפון, ובעקבות פרסומים חוזרים ונשנים בטלביזיה ובאמצעי התקשורת השונים בהם לא מופיעה שום סייג לגבי מתן השירות בשום איזור או חלק מארץ ישראל. בנוסף גם טענתי שהתחייבתי לספק השירות שלי לאחר שאותה נציגה בשיחה הראשונה לא הציגה בפניי שום מגבלה לגבי קבלת השירות.
עוד אמרתי לשימרית שאני רוצה תשובה וביצוע השדרוג תוך מקסימום 5 ימים ולא אני מנייד את שני הקווים שבביתי לחברה המתחרה. כמובן שלאחר 5 ימים לא קיבלתי תשובה מחברת בזק ושוב הייתי צריך לפנות אליהם ולדרוש בתוקף לשוחח עם נציג בכיר, נאמר לי שנציג יחזור אליי תוך 24 שעות, חזרה אליי כעבור כמה שעות מנהלת שירות הלקוחות בשם חנה, גוללתי בפניה את העניין והסכמתי להמתין כמה ימים נוספים לבחינתה את הנושא. חנה אכן חזרה אליי עם תשובה מפתיעה, לא ניתן לספק לי את השירות מכיוון שאין ארון תקשורת באזורי ....כששאלתי מה הצפי לביצוע העבודות הדרושות כדי שאקבל את השירות, נאמר לי על ידה שלא בשנה הקרובה...תמוה...חברת התקשורת הלאומית לא יכולה לספק שירות אלמנטרי ללקוחותיה זה עשרות שנים בכל חלקי ישראל?? עליי לציין שאיני גר ביישוב מרוחק שקיימת בעיה בהנחת תשתיות, אני מתגורר בנהריה ובקרבה למרכזית בזק האזורית...
עוד באותה השיחה נאמר לי על ידי חנה שהיא מוכנה לפצות אותי ב-300 ד' חיוג חינם, פיצוי שהוא לכל הדעות לעג לרש, זה אפילו לא מכסה את ההפרש הנובע מהתחייבותי לספק האינטרנט שלי בעקבות שדרוג המהירות אצלם. חנה ביקשה שנעלה את ספק האינטרנט לקו וננסה שיחזרו בהם מהתחייבותי לשנה, סירבתי וסירבתי גם לפיצוי המגוחך תוך אמירה שאני מממש את אמירתי הקודמת שאם לא יוכלו לספק לי את השירות אני אנייד את הקווים לחברה המתחרה.
לא ניידתי את הקווים, אך בכל זאת אני מביא את הסיפור לעיני הציבור על מנת שייווכח בזלזול חברה גדולה בו ובחוסר התקשורת הפנים ארגוני בין נציגי חברת בזק.
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה