פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות של טכנאים, תקלה שלא נפתרת נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זהו העתק של מכתב ששלחתי לנציג תלונות הציבור של בזק:

תאריך: 2/2/2009
לכל המעוניין שלום, אני מנוי של בזק וברשותי קו טלפון ואינטרנט של 5 מגה
מספר הקו הוא ******* (צרו קשר אם יש צורך)
ברצוני להתלונן על חוסר המקצועיות שבה אני מטופל במהלך החודש האחרון.
לפני כחודש חלה אצלי תקלה שבמסגרתה מתנתק האינטרנט לסירוגין. אני מבין שקשה לקבוע מתי היא נפתרה לחלוטין, כי לא ניתן לצפות מראש האם זה ייפול שוב בעוד שעה קלה, אולם יחד עם זאת, הטכנאים הרבים שביקרו אצלי הפגינו חוסר מקצועיות מקומם. להלן הטענות:
1. הטכנאי הראשון פשוט החליף את המודם, החליף את שקע הטלפון בקיר וברח בלי לבדוק האם התקלה אכן תוקנה. שוב אירעה תקלה אחרי יום. הפעם, כאשר מת הקו לחלוטין, הפעם הטלפון והאינטרנט יחד. שוב הזמנתי שירות.
2. לא נמסרו לי נתוני הקו שלי- האם עוצמת האות גבוהה\בינונית\גבולית והאם היא יציבה או תנודתית ע"י אף-אחד מהטכנאים שביקר אצלי. למעשה, לא ניתנה לי אפילו ההזדמנות לשוחח איתם.
3. הטכנאי השני הגיע יום אחרי שהזמנתי אותו ולא היה ביכולתו לעשות דבר אלא רק סיפר לי שדרוש "טכנאי כבלים ראשי" ונמלט גם הוא.
4. טכנאי הכבלים הראשי שהגיע שבוע אחר-כך, כלל לא יצר איתי קשר למרות שביקשתי, כך שגם אז לא יכולתי לוודא איתו שהקו שלי אכן תוקן כהלכה מבחינת עוצמה ויציבות.
5. לכל אחד מהטכנאים הייתי צריך לחכות ליום למחרת או לשבוע הבא (!). זה היה סביר אם הטכנאים שהגיעו היו פותרים את התקלה אבל מכיוון שהם לא עשו זאת, זה גרם לכך שלטכנאי השלישי הייתי צריך לחכות ללא אינטרנט או טלפון במהלך כל סוף-השבוע.
האינטרנט עבורי הוא לא מותרות אלא מקור פרנסה, וכנ"ל לגבי בת-זוגי שגרה איתי. הבהרתי זאת לכל מי שדיברתי איתו. בנוסף שנינו סטודנטים למדעי המחשב בתקופת מבחנים, וחייבים את האינטרנט כדי לגשת לחומר לימודי, הנזק שנגרם לנו הוא עצום.
השבוע ביום ראשון חזרה התקלה לצערי, התקשרתי למוקד התמיכה הטכנית, ושם עקב צירוף מקרים, המוקדן הגיע למסקנה שהטלפון הקווי שלי ו\או הפילטר הם הגורמים לתקלה ואחרי החלפת הפילטר וניתוק הטלפון חזר השירות. חשדתי שלא מדובר בפיתרון אלא במזל רגעי, המוקדן אישר שזו אכן אפשרות, לכן ביקשתי טכנאי בכל-זאת כדי לבדוק דברים לעומק, הבחור לא נענה לבקשה ואמר לי להתקשר שוב אם יש בעיות (ראה טענה 5) כך שבעצם יכול היה כבר להיות אצלי טכנאי היום.
כאשר המודם שוב איבד סנכרון היום, התקשרתי לדווח שוב וביקשתי שישלחו בנוסף לטכנאי הביתי גם טכנאי כבלים ראשי כדי שבוודאות הבעיה תיפתר, שוחחתי עם בכיר בשם שאול שהתחייב שהטכנאי שיגיע יוכל להתמודד עם התקלה וגם שהתקלה תטופל באופן יסודי (למה רק עכשיו?) אבל סירב לתאם לי את שני סוגי הטכנאים למרות בקשותי החוזרות ונשנות. נכון להיום, אני מחכה לטכנאי שיגיע בתקווה מחר, בלי יכולת לעבוד או ללמוד.
בנוסף, לא הוצע לי שום פיצוי בעבור הנזק שנגרם לי או אפילו זיכוי בעבור משך הזמן שהייתי מושבת, רק החשבונית והחיוב הגיעו בזמן, באופן מפתיע, לקחת לי כסף אתם עושים ביעילות וללא שום תקלות. אני נרמס תחת המונופול מכיוון שאין תשתית כבלים באזור מגוריי, וההרגשה שנעשה שימוש ציני בעובדה זו ואני לא מרגיש שמתאמצים בשבילי כי אין לי אפשרות חליפית. זה מקומם ומעליב. אני מרגיש כמו בן-ערובה, לא כמו לקוח.

אודה להתייחסותכם,
יועד סתוי
עוגמת נפש, נזק ללימודים סוג הנזק :
פתרון התקלה, זיכוי על שירות שחויב ולא ניתן, פיצוי יהיה נחמד פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה