פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור והשפלה לאזרח תמים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ראיתי את כתובת המייל בטלויזיה והחלטתי לפנות אליכם לעזרה :
אני ברקוביץ מאיר מדימונה ת"ז – 06886676/3 , אני לקוח של בזק בן לאומי כבר הרבה זמן , רכשתי לאחרונה בתאריך 11/12/2008 עסקה של טלויזיה 37 אינץ + מהירות של 2.5 מגה בייט בעקבות הפרסום שלהם בטלויזיה .
העסקה לא התבצעה כפי שדובר עם נציגת השרות נזמה שהבטיחה שבבזק המהירות תתעדכן אוטומטית ללא תוספת תשלום , כאשר זה לא בוצע אחרי שיחה עם בזק התקשרתי אל בזק בנלאומי שוב ודיברתי עם דניאל שהבטיח שיתקן את הבעיה ויחזור עם תשובה תוך יומיים שלושה , והוא לא חזר , חיכיתי כמה ימים והתקשרתי שוב ודיברתי עם אולגה ב 16/12/2008 , אולגה בדקה והשאירה אותי על המתנה כמה דקות טובות , טענה שדיברה עם אחראי והוא אמר שאין מצב לא לשלם לבזק בנוסף על תוספת מהירות , אז היא אמרה שהיא מורידה את המהירות ל1.5 מגה בייט ויצרה עסקה כפולה שראינו בחיוב של הויזה שתי עסקאות כאילו קנינו שתי טלויזיות מה שלא היה ולא נברא .

אחרי זה התקשרנו לבקש ביטול של עסקה אחת שלא הייתה קיימת מהתחלה , דיברנו עם עופרה , דודו , זיו המנהל ושרה ובת אל שכלם הבטיחו שסודר ולמרות כל השיחות וכל ההבטחות לא נעשה כלום , היום בדקתי בפירוט ויזה של חודש הבא ועדין מופיעות שתי עסקאות .

ביום ראשון ב 4/1/2009 בשעה 2 וחצי בצהרים התקשר נציג שהציג את עצמו כאחראי בשם יותם שהבטיח שהעניין סגור ומסודר בתוך יום יומיים והבטיח שיחזור לעדכן בערב , הוא לא חזר ואתמול התקשרנו שוב ודיברנו עם עוד נציגה שלא זיהנו את שמה והיא הבטיחה שתשלח דואר אלקטרוני אל יותם ואל הממונים עליו כאשר כעבור שעה אותה נציגה חזרה אלי והיא אמרה לי שהטיפול בנושא שייך למחלקת כספים והיא העבירה אותי למחלקת כספים , ענתה לי מוקדנית שמשום מה לא הייתה מוכנה להזדהות בשמה , שאלה מה הבעיה וכאשר ביקשתי לדבר עם יותם היא ענתה שיותם בהפסקה , אז ביקשתי ממנה שכאשר יחזור מהפסקה ירים אלי טלפון ועד היום שום דבר , אף אחד לא הרים טלפון ולא קיבלנו שום תשובה בקשר לביטול התשלום השני , כאשר דיברתי עם חברת האשראי שלי ונאמר לי ביטול עסקה ניתן לעשות בתוך 24 שעות מרגע הקניה עם הסכם של שני הצדדים , אז אם כך אני לא מבין למה עוברים כל כך הרבה ימים וכלום לא נעשה וכבר תשלום על העסקה הנוספת נלקח , לאחר מכן קיבלתי מכתב מחברת האשראי שלי שהעסקה השנייה הוקפאה למשך 6 חודשים לצורך בירור ובמידה וימצא כי הכל תקין , זה יבוטל ובמידה ולא יורידו את כל הסכום שאני כביכול חייב להם , איניי יודע איזה הגנה יש לי בנושא כזה , דבר שאני יצטרך לשלם על עסקה כפולה שלא בוצעה , יש בידי מסמך רק על עסקה אחת ונושא ההסכם מהעלת 1.5 ל 2.5 עד היום לא בוצע .
אני רוצה להתלונן על העוגמת נפש וטרטור וכל זמני ההמתנה הארוכים לטלפון , בחיים של לא חוויתי חוייה כזאת שפגעה באמון שלי בחברה זאת .
אני מבקש מכם שתתערבו ותעזרו לי עם כל עוגמת הנפש הזאת ושהעסקה הכפולה תתבטל במהירות .

תודה מראש מאיר ברקוביץ הלקוח המאוכזב

טלפון נייד 0544660842

טלפון בבית 086552292

פקס – 086552292

איימל – [email protected]



ועוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה