פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 2008 הצטרפתי לתשתית האינטרנט של "בזק", כמו"כ הצטרפתי בנפרד ל"ברק" כספק אינטרנט.
מהירות גלישה 4 מ"ב. יש לציין שהעיסקה אינה "משולבת".
עם בזק קבעתי תשלום של 75 שקלים.
עם ברק קבענו תשלום של 55 שקלים, למעט החודשיים האחרונים של ההתחייבות, שאותם אקבל חינם.

בדצמבר2008 אני מגלה שבזק העבירו אותי ללא הסכמתי לחבילה של 5 מ"ב, (בהתחייבות לשנה...)
כשהם גובים ממני בחשבונית 30 נוספים לחודש.

התקשרתי לבזק, ושם נאמר לי, שמכיון שהתקבל אצלם "קובץ עידכון " מ"ברק" בו נאמר שאני ב-5 מ"ב, העבירו אותי לחבילה הזאת,
והבעיה שלי היא, מול הספק שלי, דהיינו "ברק"...

הבנתם?
מעבירים אותי ללא הסכמתי לחבילה אחרת, ובהתחייבות לשנה... בתואנה שהספק שלח "קובץ עידכון".

דיברתי בבזק עם האחראית "שירות לקוחות", כמדומני, שמה "שימרית", הסברתי לה, שלמרות הקובץ שנשלח מ"ברק",
אין לאף אדם סמכות לפעול בחשבוני ללא רשותי והסכמתי,
ואם בזק רוצה לחייב אותי ולצרף אותי לחבילות חדשות הרי שהיא אמורה לדבר קודם עם הלקוח!

שימרית לא הבינה את הדבר הבסיסי הזה, שבעל החשבון הינו המוסמך הבלעדי לשנות דברים בחשבונו האישי!

אני דורש את כספי בחזרה!
אני דורש עמידה בתנאים עליו סיכמתי עם בזק!
אני דורש פיצוי הגון על השעות הרבות ששרפתי בפרשייה מכוערת זו!
כספי סוג הנזק :
כספי+ פיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה