פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעלליה של בזק - הפעם עבור שיוך מפעיל בינלאומי שאין לה קשר אליו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מעולם לא ציינתי שאני מעוניינת במפעיל כלשהו לחיוג בינלאומי, מאחר שלא נזקקתי לשירות זה . לאחרונה השתנו התנאים וסיכמתי עם סמייל 012 על השירות הכולל תשלום לשיחות "נטו" ללא דמי רישום, נמסר לי שאוכל לצרף כל מספר טלפון ממנו אני רוצה שירות זה ללא תוספת מחיר. ואכן מסרתי 4 מספרי טלפון בזק, הוט, סלקום, פלאפון. מסרתי כרטיס אשראי לחיוב. וחשבתי שבזה תם העניין.
בימים אלה קיבלתי מחברת בזק ומתברר שרק חברה זו מצאה לנכון לחייב אותי בתשלום עבור "שיוך מפעיל בין לאומי למנוי" החיוב נראה חסר משמעות 12.20 שקלים והוא חד פעמי אך, מה לעשות וחיוב זה הרתיח את דמי.

כבר אתמול בערב שלחתי לבזק מייל זועם באתר שלהם והבוקר התקשרתי אליהם בשיחה ראשונה אמרו לי שהחיוב הוא של חברת סמייל012 דבר שקצת הפתיע אותי מאחר שמסרתי אמצעי תשלום לא היה צריך לחייב בחשבון בזק אך, לאחר בירור עם סמייל012 התברר שאין להם קשר לחיוב זה. התקשרתי כמובן שנית לבזק ואז ענו לי "אההה חבל שסמייל012 לא אמרו לך שיש חיוב" שאלתי אם יש חיוב למה איננו קיים בהוט או, בסלקום ופלאפון שגם אותם חיברתי .. בקיצור העבירו אותי מאחד לשני עד שלבסוף טרקתי את הטלפון ושלחתי מייל זועם נוסף באתר שלהם.. על כך שבכוונתי לנייד את המספר לחברה מתחרה.

לא נראה שאנשים שמים לב לחיוב הזה ואין ספק שהחיוב הוא שערוריתי הגובל בעושק וחסר הצדקה .

התנצלות והשבת 12.20 ש"ח (עיקרון) שגבו ממנו בטוענת שווא או, אם תרצו הכנסת יד לכיס פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה