פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גלישה לקוייה וניתוקים בלתי פוסקים מעל לשבועיים! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
"קצר" כמה שאפשר מכיוון ששעת כתיבה לא תספיק לתאר את הבעיה.

לפני כשבועיים יצרתי עם בזק קשר שיש לי בעיית איטיות וניתוקים בלתי פוסקים ללא הרף באינטרנט ואי אפשר לגלוש באינטרנט בצורה תקינה.
לאחר בדיקות ראשונות שבשיגרה הוחלט לשלוח לי טכנאי (ללא טווח של שעות כי יתכן והוא לא צריך להכנס לבית).
היה טכנאי ביום חמישי כלשהו אך הבעיה לא הסתדרה ובמוקד נרשמה הערה שהבעיה בטיפול.
ביום שישי למחרת הגיע טכנאי בשעה 9 בבוקר (נקבע בפועל בין 11:00 ל13:00 כזכור לי).
הטכנאי שהיה מאוד אדיב אמר שהוא חושב ורואה שהבעיה ככל הנראה תוקנה ואין לו מה לעשות.
הבעיה היתה נראית כאילו היא תוקנה אך לאחר יום/יומיים התסבר שהכל נשאר כפי שהוא והניתוקים חזרו.
יצרתי שוב קשר עם המוקד והוחלט לשלוח לי שוב טכנאי שיבוא לבדוק מה הבעיה.
היה טכנאי מאוד אדיב בשם זבולון שאמר שהוא רואה שיש בעיה כלשהי (או משהו כזה) והפתרון היה החלפת המודם למודם חדש.
ושוב, לא עבר יום והניתוקים חזרו.
כל זה בתקופה של כשבועיים!

היום, 21.2 יום שבת, התקשרתי למוקד שוב אחרי שהגלישה הפכה פשוט לבלתי אפשרית!!!
ענה לי בחור בשם אסף ממוקד מרכז ולאחר שסיפרתי את כל הסיפור מחדש הציע לחבר את המודם ישירות למחשב (ולא דרך ראוטר).
כך עשיתי ואסף חזר אלי לאחר חצי שעה וזה היה נראה שזה תקין.
לאחר כ5 דקות שוב הניתוקים חזרו והתקשרתי אליכם למוקד.
יש לציין שבשבועיים האלו שהתקשרתי למוקד נאלצתי להמתין 20 דק' לפחות בשביל לקבל שירות!!!
אז לאחר ששוב המתנת למעלה מ20 דק' וענה לי בחור בשם מהרן (אם קלטתי את שמו נכון) ממוקד חיפה בצפון, מהרן שמע שאני כועס ועצבני והחליט לנתק את שיחת הטלפון בטוב ליבו.
על סף התמוטטות נפש החלטתי שוב להמתין X זמן ולנסות להשיג אתכם.
ושוב עברו להם מעל ל20 דק' (מי כבר סופר?!) עד שענתה לי נציגה ממוקד חיפה צפון שוב בשם דאולת חטיב שהתנצלה על הניתוק של מהרן והיתה צריכה לספוג את הצעקות והכעס שהצטבר במשך שבועיים!
דרשתי לדבר עם מנהל, לאחר ששוב שהסברתי גם לה מה הבעיה ומדוע אני דורש לדבר עם מנהל.
נחרדת לעצבים שלי נאלצתי להמתין עוד כ10 דק' לפתרון שהיה צפוי: "אין מנהל כרגע שיכול לחזור אליך".
לא רציתי לדבר עם נציג בכיר, ולא אחראי משמרת, רק מנהל!
אמרו לי שאין מנהלים ביום שבת מה שממש ממש לא צריך לעניין אותי.
אחרי שוב המתנה של 10 דק' ענה לי בחור בשם עאייד הקדילת שאמר לי שיחזור אלי נציג בכיר ב15 דק' הקרובות רק שאני "אפנה את הקו".
הסברתי גם לו שאני דורש לדבר עם מנהל ולא נציג בכיר ושוב התלוננתי על השבועיים שעברו עלי.
עאייד ברב חוצפתו ענה "אני לא פה בשביל לשמוע את הפרטים זה לא חשוב כרגע" (משהו בסגנון).
אמרתי לו שהוא מאוד חוצפן והוא ענה לי "תודה רבה".

אז חיכיתי שיחזור אלי נציג "בכיר" וזה חזר אלי אחרי 40 דק' (ולא 15 דק' כמו שהובטח).
ג'לל ממוקד בכירים במוקד צפון חיפה (שלא רצה למסור לי את שם המשפחה שלו) הזדהה כמנהל בהתחלה ואמרתי לו אתה באמת מנהל כי אמרו לי שאתם לא עובדים בשבת הוא אמר שהוא מנהל בימי שבת כי אין מנהלים. (כל אחד נהיה לי מנהל פתאום).

לאחר ששוב (בפעם המי סופר כבר) הסברתי לו את הבעיה שלי שנמשכת כבר מעל לשבועיים, התחילו שוב השאלות המטומטמות אם יש אזעקה על הקו, פילטרים וכו' וכו'...
ג'לל סיכם את השיחה שיתבצע מעקב על הקו לראות איך הוא מתפקד ויחזרו אלי לראות מה עושים.
לא ברור לי למה אני צריך להמתין שוב יום ללא אינטרנט בשביל שיבדקו לי את הקו.
ג'לל הבטיח שיחזור אלי "נציג בכיר" עד השעה 13:00 עם תשובה מה עושים עם הבעיה.
לאחר שהסכמתי ל"פתרון" הזה ולהעביר עוד יום שוב עם ניתוקים דרשתי ללא קשר שיחזור אלי מנהל.
ג'לל לא היה מוכן שיחזור אלי מנהל שקודם יפתרו לי את הבעיה.
הסברתי לו שללא קשר לפתרון הלא מקובל עלי ולמרות זאת אני אחכה שיחזרו אלי מחר שיחזור אלי בנוסף מנהל המוקד.
ג'לל התעקש שהוא לא יכול ורק לאחר שהרמתי את הקול הוא אמר שהוא ישאיר הודעה שיחזור אלי מנהל אבל הוא לא יכול להבטיח כלום.

אם הוא לא יכול להבטיח מה שווה בדיוק הפניה?!?!
סתם לכתוב שביקשתי וזהו?
להתעלם?

זה קרה לי שוב גם לפני כחודשיים שהבטיחו לי שמנהל יחזור אלי ואני מחכה לשיחה עד היום...

אחרי שהתעקשתי שלא תרשם רק פנייה ותעלם לה במערכת ג'לל הבטיח שיחזור אלי מחר מנהל.

לסיכום,
- יש לי עסק בבית שדורש אינטרנט זמין ומהיר בכל שעות היום ואתם לא מספקים לי את זה!
- בנוסף לכל כל פעם שהייתי צריך להתקשר אליכם המתנתי מעל ל20 דק' בשביל לקבל מענה.
- השיטה של שליחת הטכנאים מבלי לקבוע שעה הזויה לחלוטין!
רק אם הטכנאי צריך לגשת לבית הוא מתקשר בתקווה שיש מישהו זמין.
אם לא נדפקתי וצריך לקבוע ליום אחר ולהשאר תקוע עם התקלה.
- נציג שירות (מהרן) ניתק לי את הטלפון בפנים.
- לא מוכנים שמנהל יחזור אלי ועד שהחליטו שכן לא מתחייבים שהוא יחזור בכלל.
- בתמורה לכסף שאני משלם לכם החודש אני מקבל רק התמוטטות עצבים ואטימות מצידכם!

גועל נפש ותת רמה של שירות!

עוגמת נפש, כספי, בזבוז זמן, נפשי. סוג הנזק :
גלישה באינטרנט בצורה תקינה! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה