פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לאינטרנת ללא הזמנה נושא התלונה:
לוראן אליס שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
צלצלתי לחב' בזק להתענין במחיר חיבור לאינטרנט.נאמרו לי כמה פרטים,אמרתי תודה וסיימתי את השיחה.אחרי כשבועיים קיבלתי מהם מכתב שבזק שמחה לברך אותי על ההצטרפות למסלול הנ"ל בקו הטלפון. עם פירוט של המחיר. בהמשך במקרה של הסרת השירות לפני שחלפה שנה מיום ההצטרפות יחויב חשבוני ביתרת התשלום השנתי.... התקשרתי אליהם ונאמר לי שהשיחות מוקלטות ושם נאמר לי שהייתי צריכה להודיע תוך 7 ימים אם אני רוצה לבטל.ציינתי שלא הזמנתי רק היתעניינתי במחיר.יש לי בבית רק מחשב 1 ואני מחוברת לחב' HOT, כך שלא הייתי זקוקה לעוד חברה באותו זמן.גם אמרתי :בשביל מה לצלצל לביטול,אם לא הזמנתי.אחרי כן נאמר לי שכנראה חלה איהבנה ומבטלים את זה.אחרי כן קיבלתי את חשבון הטלפון לתשלום עם חיוב של אינטרנט. מה לעשות?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כפי שמקובל פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה