פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו טלפון נושא התלונה:
שמר אסנת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הזמנתי קו לפני שבוע וחצי.הזמנת הקו הינה דחופה ביותר וזה צוין בבקשה אולם אף אחד לא טרח להגיע במשך שבוע וחצי!שרות גרוע,הפסד ענק לחברת בזק הקו יכול לעבוד בעסק פעיל והפסד ענק לחנות שצריכה להפתח,אבל אל דאגה אנחנו נפגש!
כספי סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
מצטערים על השירות שאינו מתאים לשירות שבזק מספקת ללקוחות.
אני לא יודעת אם זה עוזר, אבל מדובר על תקופה של חגים, שגם היו מעט ימי עבודה וחלק גדול מהטכנאים גם לקחו חופשות
תגובה:
קו הטלפון הותקן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה