פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול של בזק בלקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מיום שני 23.02.2009 אני מנותק משרותי הטלפון והאינטרנט פניתי למוקד 166 ואמרו שהתקלה תטופל יום למחרת פניתי שוב ותאמו לי טכנאי ליום רביעי ודרשו שימתין מישהו בבית יום רביעי בערב התקשרנו שוב ואמרו שהטכנאי לא הספיק להגיע וחיאמו שוב ליום חמישי ודרשו שוב שימתינו לא בבית יום חמישי בערב התקשרנו שוב לברר למה לא הגיע הטכנאי והם אמרו שביטלו אותו כי יש בעיה איזורית (מבטלים טכנאי כשיודעים שממתינים לא ואפילו לא מידעים את הלקוח) בשיחה אמרו שבערב או למחרת הקו יחזור לפעילות היו יום ראשון התקשרתי שוב למוקד ואומרים לי שוב תאום טכנאי למחר. האם זה הגיוני מחברה שמתפארת בשירות שהיא נותנת זה כבר גובל בזלזול איך יתכן שלקוח מנותק מטלפון ואינטרנט במשך שבוע זו בושה
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות אמין ופתרון הבעיה בזמן סביר פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה