פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות עליו שילמתי נושא התלונה:
שלומי ערן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2008 ביצעתי מול בזק עסקה לקבלת קו ADSL במהירות של 2.5 מסל"ש עם התחייבות לשנה.
לאחר התחייבות נוספת מול ה- ISP לאספקת שרותי אינטרנט בחבילה של 2.5 מסל"ש ביצעתי בדיקה מול בזק ונאמר לי שאכן אני מעודכן במערכת בחבילה שרכשתי.
לאורך החודשים האחרונים סבלתי מגלישה איטית ושוב לאחר טלפון לבזק נאמר לי שאני מעודכן בחבילת גלישה של 2.5.
אתמול לאחר שביקשתי מטכנאי שלכם לבדוק את העניין לעומק הוא גילה שבמערכת (Bezeq-1) אכן מצויין שאני תחת חבילה של 2.5 מסל"ש אך בפועל בנתבי הסיסקו אני גולש ב- 1.5 מסל"ש כיוון שהם לא עודכנו במעמד הרכישה. הוא עדכן את הגלישה שלי בפועל

אני רואה את הדבר בחומרה ורוצה להאמין שהדבר נעשה בתום לב
שלחתי מכתב בנוסח הזה ב- 3/3/09 ובו אני מבקש פיצוי כספי על כל התקופה שחוייבתי על מוצר שלא הגיע לי וכן פיצוי על כך שלא קיבלתי בפועל את מה שהזמנתי ונאלצתי להוציא כספים לחינם מול ה- ISP
לא רק שטרם נעניתי עד היום, בפנייתי ל- 199 נאמר לי שאין טלפון שאפשר לדבר עם פניות הציבור ורק הם יכולים ליצור עמי קשר.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על כל התקופה שחוייבתי על מוצר שלא הגיע לי וכן פיצוי על כך שלא קיבלתי בפועל את מה שהזמנתי ונאלצתי להוציא כספים לחינם מול ה- I פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה