פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר שגוי של תשתית אינטרנט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים, התקשרו אלי מבזק וטענו שהם מוכנים לשדרג לי את תשתית האינטרנט ל - 2.5 מגה בייט בתוספת של 10 ש"ח מהמחיר ששילמתי על 750 ק"ב (כלומר 57 ש"ח בחודש). הסכמתי מייד אולם עברו 10 ימים ושום דבר לא קרה. התקשרתי לבזק (199) וסיפרתי להם שהתקשרו אלי מבזק והבטיחו לשדרג לי את האיטנרנט ושום דבר לא קרה. הם אמרו שבטח עבדו אלי כי אין מחיר כזה.
לאחר מספר ימים, החוזה הישן שהיה לי (על 750 ק"ב) הסתיים ולכן, שידרגתי (דרך 199) את האינטרנט ל - 2.5 מגה בייט בעלות ממוצעת שנתית של 75 ש"ח בחודש (ניסיתי להסביר להם שמוקד אחר של בזק נתן לי הטבה אך הם שוב אמרו שזה לא ייתכן ושאין מחיר כזה).
להפתעתי, לאחר מספר ימים, שוב התקשרו אלי מהמוקד הראשון ושאלו אם אני מעוניין לשדרג ל - 2.5 מגה בייט (כמו בהתחלה בעלות של 57 ש"ח בחודש). אני שוב הסכמתי ואמרתי שזאת פעם שניה שמתקשרים אלי ושנאלצתי לבצע חוזה חדש (יקר יותר) משום שהחוזה הישן הסתיים. הפעם, הבחורה שהתקשרה נתנה לי את הטלפון של המוקד שלה וביקשה שאברר שם את הפרטים. הטלפון שקיבלתי הוא: 086260061 (מסתבר שזה מוקד ההטבות של שימור הלקוחות של בזק). התקשרתי אליהם והם אמרו לי שאכן מגיע לי לקבל את הדיל הראשון (57 ש"ח חודשי) אולם מאחר וכבר עשיתי הסכם עם 199, אין אפשרות לקבל את ההנחה.
למעשה, בגלל חוסר תקשורת בין שני המוקדים, החברה לא הסכימה לתת לי את ההטבה שהובטחה לי מלחתחילה ואני מרגיש שנעשה לי עוול שלא באשמתי.
אשמח שתבדקו ותטפלו בבעיה. תודה, ינאי - 0525013473
דרך אגב, אני משכיר את הדירה מלאה ומשה (ז"ל) אופשטיין ולכן, הקו לא רשום על שמי. תודה.
כספי סוג הנזק :
לשנות לי את מחיר תשתית האינטרנט של בזק (2.5 מגה בייט) ל - 57 ש"ח בחודש כפי שהובטח לי מלכתחילה. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה