אישור בכתב לתנאי עסקה |
נושא התלונה: |
אשכנזי דוד |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחרונה הוצע לי ע"י נציגת בזק להתחבר לאינטרנט המהיר ולקו הטלפון של בזק, לצערי , למרות בקשות חוזרות לקבל בכתב/במכתב סיכום תנאי העסקה כפי שסיכמתי עם נציגת בזק,לא נשלח אליי כל מכתב כזה.
האם השרות כבר לא קיים, ובפרט לאחר שנעשתה עסקה? מה יבטיח לחברת בזק שאם כך היא נוהגת בלקוח חדש, שלא יעזוב אותה?
כמה פעמים אני צריך להתקשר לנציגת בזק ולמוקד בזק ולהתחנן שישלחו לי סיכום פרטי העסקה?
|
שיתעשתו לפני שאתחרט על ביצוע העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|