פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל ושירות לא תקין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' ה-15.3 נוצרה בעיה אצלי באנטרנט הראוטר שלי לא פעל כהלכה לאחר שיחה עם נציג טכני הוא קבע לא יודעת איך כי הרטואר לא תקין וצריך להחליף אותו. אני אמרתי לו שבעיה כזו הייתה בעבר וע"י אתחול מחדש ניתן לתקן זאת אך הוא התעקש כי הראוטר לא תקין ואני צריכה לרכוש חדש. נשלחתי לבזק סטור בנהריה ושם רכשתי נתב אינטרנט ומחבר נוסף. חזרתי לביתי ושוב יצרתי קשר עם בזק השירות הטכני ודברתי עם טכנאי על מנת שיתן לי את הסיסמה לחיבור הנתב. בשיחה איתו התלוננתי על כך כי הטכנאי בבוקר לא טרח לבדוק איתי את תקינות הראוטר ופסק כך סתם שהוא לא תקין. הטכנאי אמר לי שהוא מוכן לעשות ניסיון ולתפעל איתי את הראוטר הישן וכך עשינו והסתבר שהוא עובד והכל תקין. ברצוני לציין כי יום שלם טורטרתי טלפונית בין השירות הטכני לשירות הלקוחות של בזק. הצטרכתי לנסוע לנהריה ולבזבז שם זמן רב בהמתנה על מנת לקבל את הרטואר החדש דבר שכלל לא הייתי צריכה. לאחר שיחה שלי עם שרות בזק הם השתכנעו כי טורטרתי ועפ"י בקשה שלי והתעקשות שלי הם הכימו לשלוח שליח כדי שיחזיר את הציוד לבזק סטור. משרות השליחים יצרו עמי קשר ולאחר תיאום איתם ולאחר שאמרו לי כי אינם עובדים אחר הצהרים החלטתי לקחת כמה שעות חופש מהעבודה ולהמתין לשליח שהם תיאמו איתי ביום ג' 17.3 בין השעות 8-10.5
לצערי שום שליח לא הגיע וגם לא ענו לי בטלפון שנתנו לי ורק לאחר שיחה עם בזק פנו אליי מחברת השליחים וטענו כי הפקידה הינה חדשה והיא טעתה ולא הכניסה אותי לסידור העבודה. ואני שואלת אתכם כמה טרטורים אפשר לקבל מחברה אחת שמפרסמת כל הזמן שהיא נותנת שרות טוב. זו ממש בושה וחרפה לחברת בזק ולשרות שהיא נותנת. מבחינתי היא כושלת במתן שירותים לאזרח והופכת יותר ויותר לחברה מסחרית שכל מה שמעניין אותה זה כסף ולא שרות לצבור לקוחותיה. ברצוני לציין שעדיין יש לי נתוקים לא מוסברים מהאנטרנט כמעט כל יום אבל כל כך מיואשת מהשרות וההמתנה שאין לי כוח לפנות אליהם. הניתוקים הללו הינם מאז שהתחברתי דרכם לאנטרנט.אשמח לקבל התייחסות לפנייתי.
פיצוי על עוגמת הנפש, על הטרטורים הפסדי זמן ושעות עבודה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה