פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות עסקי מחריד ! נושא התלונה:
מוזס אביב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבון העסקי עבור חודש 1/09 קבלתי חיוב על שירות B144 בסך של 103 ש"ח + 39 שח + מעמ ללא שבקשתי או הזמנתי שירות כזה. התקשרתי לברר. נעניתי שהזמנתי שירות כזה ולא ניתן לבטל ואם כן זה יהיה כרוך בדמי ביטול. לאחר שהתעקשתי שלא הזמנתי את השירות נעניתי שיחזרו אלי. לאחר מספר ימים פניתי שוב ונעניתי שיחזרו אלי בימים הקרובים. חכיתי מספר ימים ושוב אחרי המתנות התקשרתי ונעניתי היום אחהצ 17.3.09 ע"י שירות לקוחות של בזק (כן כן) בגסות רוח ובנזיפות שעלי לשלם את החשבון ושאזוכה רק בחשבון הבא כלומר חודשיים לאחר החיוב כשבקשתי לדבר עם אחראי טרקה לי הטלפנית את הטלפון בפנים - מדהים !! התקשרתי שוב וטלפנית אחרת שענתה לי טיפלה בעניין ביעילות וזיכתה חלק מהסכום במקום ואת החשבון שילמתי וחלק יזוכה רק בחשבון הבא. לדעתי חברת בזק מאז הפכה לפרטית מתנהגת בצורה שערורייתית. הנושא הנ"ל ראוי בהחלט לחשיפה תקשורתית ולהגשת תביעה ייצוגית. שמח לדעת שהטלפנית טופלה ולדעת ת תגובת בזק על החיוב הפתאומי והטרטור בעקבותיו
עלבון + כספי + סוג הנזק :
זיכוי מיידי של הסכום כולו + התחייבות פומבית להפסקת חיוב עבור שרות שלא הוזמן + טיפול בטלפנית גסת הרוח והטורקת פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה