פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול איטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחות טלפון חוזרות ונישנות ביקשתי מבזק בינלאומי לבטל את קו האינטרנט.
אני ללא אינטרנט ואף החזרתי לחברה את ספק השירות לפני שנה!!
לטענת החברה שהובאה בפני כ חצי שנה לאחר ביטול האינטרנט
זה שביטלתי את קו האינטרנט ( או את שרות הספק) לא חופף את ביטול החיוב אלא אם התקשרתי במיוחד לצורך כך.
נושא ביטול נוסף לא הועלה בפני כאשר ביטלתי לראשונה את האינטרנט
ההטעיה מצד בזק גרמה לכך שבמשך כמעט שנה שלמתי שלא לצורך על שירות שלא ניתן.
עד היום בזק בינלאומי גובים ממני תשלום חודשי על סך של 69 ש"ח.
שהתקשרי שוב במטרה לבטל את הקו הם טענו שלעולם לא קיבלו בקשה ממני.
בנוסף לכך אינני מקבלת שום מכתבים מהם על החיוב או על ביטול החיוב למרות הבטחות חוזרות ונישנות שהקו אכן בוטל ומכתב על ביטול הקו לא נשלח למרות שהיה אמור להגיע אלי לפני חודשים מספר.
התנהלות החשבון מול בזק בינלאומי הינה מחפירה לוקה בתסכול מתמשך של לקוחות.

כספי סוג הנזק :
אנא בטלו לאלתר את חשבוני ואת הקו שכבר אינו פעיל!!!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה