פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן בחיבור לתשתית אינטרנט נושא התלונה:
יודשקין סלבה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏20 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 20.03.2009 דיברתי עם נציק תמיכה טכנית בחרת בזק בקשר לבעיה טכנית.
הנציג פתר את הבעיה והכל הסתדר .
לאחר מכן הציע הנציג לעדכן ולשפר את מהירות הגלישה באינטרנט . שאלתי מה כמה ולמה . החלטתי על 2.5 מגה .
נאמר לי שיש התחייבות לשנה ושמגיע לי אנטיוירוס וראוטר אלחוטי "לשנה" .
הסכמתי לזה . אני לא מעוניין להתחייבות של יותר משנה ולכן הסכמתי.

ביום ראשון 22.03.2009 הגעתי לחנות של בזק "בזקסטור" בפ"ת .
שאלתי לגבי הראוטר ושם נאמר לי דבר אחר לגמרי שלא הוזכר בשיחת הטלפון שקיימתי עם נציג התמיכה טכנית ביום שישי כאמור .
ההתחייבות היא לשנתיים לראוטר ושנה לתשתית האינטרנט ADSL .
אני לא ידעתי מה לעשות כי הרי לא דיברו איתי על שנתיים לראוטר אלא שנה בלבד .

הבעיה היא בזה שאם אחרי שנה אני לא ירצה להמשיך את ההתקשרות שלי עם בזק אני יהיה מחוייב לשלם על שנה נוספת על הראוטר שהם נתנו.
וזה הטעיה של הציבור ושלי באופן אישי כי אם הייתי יודע זאת מהנציג אולי לא הייתי מסכים לתנאים אלו של ההסכם ובוחן אפשרויות אחרות עם בזק או עם חברות אחרות.
הטעיית הצרכן במכוון או שלא במכוון סוג הנזק :
לא מעוניין בהתחייבות לשנתיים אלא שנה בלבד לפי אותם תנאים כפי שהסכמתי להם בשיחת הטלפון עם הנציג . פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה