פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות בלתי הולם לסבי וסבתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מצרפת את המכתב שכתבתי לבזק.
תודה רבה לכם על מה שאתם עושים באתר!
ישר כוח!
לכבוד בזק

אני פונה אליכם בשם סבי וסבתי שהם לקוחות ותיקים שלכם.

בתאריך 18.3.09 התקלקל קו הטלפון בביתם שמספרו 08-9403508. הם התלוננו על התקלה מיידית ונאמר להם על ידכם בטלפון שיש תקלה בתשתית ושאינכם יודעים כיצד לפתור אותה.
במשך 8 ימים התעלמו מתלונתם והם נאלצו להסתדר ללא טלפון בבית.
מדובר באנשים מבוגרים (שניהם מעל גיל 85) שצריכים את הטלפון באופן יומיומי לקבל שיחות בנושאים הקשורים למצבם הבריאותי ולשמירת קשר עם המשפחה.
רק בתאריך ה25.3.09 הגיעו שני טכנאים לטפל בבעיה ופתרו אותה תוך 10 דקות.
8 ימים של עוגמת נפש ובזבוז כספים מיותר היו יכולים להימנע.
אני דורשת שסבי וסבתי יקבלו פיצוי כספי הולם עבור עוגמת הנפש והוצאת הכספים המיותרת שנגרמה להם.
כיום, כאשר יש לנו אלטרנטיבות של חברות אחרות ואין אנו חייבים להשתמש בשירות שלכם, אנו מרגישים כי עלינו לקבל פיצוי מספק כדי שנסכים להישאר לקוחות שלכם. ברשות משפחתנו המורחבת 15 חשבונות בזק.

בברכה
הנכדה
יעל אברמן טאובין
050-7599000

בשם:
דוד ורחל אברמן
עמק השושנים 1/15
נס ציונה 74085
טלפון 089403508
חשבון בזק ללקוח 10628718/1

כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה