פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בקו טלפון במשך חודשיים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/2/09 בזק העבירו אותנו ללא בקשתנו למרכזיה חדשה. מאז התחילו בעיות רבות. חלק מהבעיות הסתדרו אך בעיה מרכזית אחת לא הסתדרה.
הבעיה היא שלעיתים קרובות מאוד (קרוב ל 10 פעמים ביום) כאשר אנשים מחייגים אלינו הם נדרשים לחייג שלושה פעמים עד שניתן לדבר איתנו. כאשר בפעם הראשונה אצלנו מצלצל ואנו לא שומעים דבר( האדם שמצלצל אלינו לא שומע צלצול כלל בפעם הראשונה), בפעם השניה גם אנחנו וגם מי שמצלצל אלינו שומע פקס, ובפעם שלישית זה מתחבר בצורה טובה. כלומר רק בנסיון השלישי ניתן לדבר.
זה דפוס חוזר של בעיה, שמופיעה לאורך כל היום בשעות משתנות.
פניתי לחברת בזק עשרות פעמים, הנציגים שעונים אינם יודעים במה מדובר, וכל הזמן אומרים אנחנו נבדוק. חברת בזק שלחה פעמיים טכנאי, בפעם האחרונה האשימו את הטלפון שלנו
(טלפון supercall), שעדיין באחריות, טלפון זה עבד טוב לפני שהעבירו אותנו למרכזיה החדשה, כמו כן, טלפון זה עובד טוב בבית אחר. למרות זאת, שמענו לטכנאי ולהמלצה שלו, וניתקנו את הטלפון למשך שבוע, למרות זאת, התקלה נמשכה, גם ללא הטלפון שלכאורה הבעייתי.
פניתי שוב פעם לחברת בזק, והם הודו לבסוף שזה אכן בעיה אצלהם במרכזיה החדשה ולא בטלפון שלי ויקח שבועיים לתקנה.
עברו יותר משלושה שבועות מאז ההבטחה, התקלה לא הסתדרה, פניתי עוד הפעם למוקדי שירות,והם אינם פותרים את הבעיה.
גם כאשר בזק בעצמם מתקשרים אלינו הם ראו שיש תקלה (למשל בשיחה שלי עם גבי) הוא גם הבטיח לשלוח טכנאי והם לא מגיעים. מדי פעם הטכנאים מתקשרים לשאול מה הבעיה, אנו מסבירים להם כל פעם מחדש, והם כל הזמן אומרים אנחנו נבדוק ומנתקים בלי לספק פתרון לבעיה ויום למחרת שוב פעם מתקשרים לשאול מה הבעיה.
כמו כן, כאשר ביקשתי מחברת בזק להתנתק, הם מסרבים, כי אנחנו בהתחייבות על האינטרנט עד מאי, ולכן לא מאפשרים לנו לבטל את הקו!

כלומר, בזק לא מספקים לנו שירות ראוי ומכריחים אותנו בכל הכוח להישאר מנויים שלהם.
קיבלנו מבזק זיכויים זניחים על חודש שעבר בעקבות התקלה, אבל לא קיבלנו החזר תשלום על עשרות שיחות שנאלצתי לבצע ממכשיר הסללורי שלי כדי לצלצל הביתה, כמו כן, התקלה ממשיכה להופיע, והם לא מסדרים את הבעיה, מטרידים אותנו בטלפונים מעצבינים כאשר כל פעם מחדש שואלים על התקלה ולא מתקנים אותה.

ראשית, אבקש מחברת בזק לתקן מיידית את התקלה, שנית, דורשת פיצויי כספי על השיחות שנאלצנו לבצע סתם מהטלפונים הסלולריים כדי לצלצל הביתה מספר פעמים ובנוסף דורשת פיצויי על עוגמת הנפש והזמן הרב שנאלצנו לבזבז על שיחות עם שירות הלקוחות ומחלקת התמיכה של בזק.


כספי סוג הנזק :
לתקן מיידית את הבעיה ולפצות אותנו כספית פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה