פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
במהלך חודש אוגוסט 2008 קניתי בחנות של בזק סטור בחולון נגן MP3 וקיבלתי אחראיות לשנה. הנגן שבק חיים לפני כחודש ורק היום יצא לי להגיע לחנות על מנת לתקן אותו. הגעתי לשם עם קבלה ועם כל המוצרים הנלווים לנגן, הפקידה הסתכלה במחשב והדפיסה את האחריות שלי. לאחר שנעלמה לכמה דקות חזרה אליי ואמרה לי שהיא לא יכולה לקחת ממני את המכשיר לתיקון מכיוון שחברת "סנקום" לא מגיעה יותר לקחת את המכשירים לתיקון ואני צריכה לפנות אליהם לבד ולהביא להם את הנגן. לאחר שרשמה לי טלפון וכתובת על פיסת נייר גיליתי שמשרדי "סנקום" נמצאים בפתח תקווה. אם כל הכבוד, אני לא רכשתי את המוצר מסנקום ולא רכשתי אותו בפ"ת. בזק סיפקה לי את המוצר בחנותם בחולון, שילמתי לבזק ועל הקבלה שקיבלתי רשום בזק, לא סנקום. אין לי רכב, אין לי שום אמצעי להגיע לפ"ת, מבחינתי, הנגן נקנה מבזק ואני מצפה מהם שיטפלו בבעיה. בכל אופן, כמובן שהתקשרתי גם למס' שהפקידה בבזק סטור הביאה לי וב"סנקום" אין מענה. אין לי מושג מה לעשות עכשיו. אודה על עזרתכם.
כספי סוג הנזק :
החלפת נגן/זיכוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה