פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב השהיה לניתוק הקו נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני החלתי לנתק את הקו של בזק. התקשרתי לבזק בסביבות 29 למרץ וביקשתי לנתק את הקו (הייתה לי גם תשתית של אינטרנט). הבחורה בבזק שאלה אותי האם אני רוצה לנייד אותו לחברה אחרת - אמרתי לא. האינטרנט נותק תוך יומיים, אבל הטלפון המשיך לעבוד. ב-6 לאפריל דיברתי אם חברת 012 והם אמרו לי שאני יכול לנייד את המספר שלי מבזק ל-012. אבל הם יכולים להתקין לי אותו רק ב-14 לאפריל. עד אז אני צריך להחזיק את הקו של בזק. הטלפון של בזק עדיין עבד. התקשרתי מייד לבזק וביקשתי להשהות את ניתוק הקו עד ה-14 לאפריל כי אני רוצה לנייד אותו. הבחורה בבזק אמרה לי שהיא תבדוק ולקחה ממני מספר סלולרי בשביל לחזור עם התשובה.
אף אחד לא חזר אלי והטלפון של בזק נותק באותו היום (ב-6 לאפריל). אני משוכנע שהניתוק נעשה בכוונה. נכון שכשניתקתי אמרתי שאני לא רוצה לנייד אבל הטלפון לא נותק ואני חושב שלבזק לא הייתה שום בעייה לחכות עוד כמה ימים אחרי שאני הייתי כל כך הרבה שנים לקוח שלהם אבל הם לא הלכו לקראתי וזה מאוד מעליב.
עלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה