פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות הולכות ונשנות במוקד האלחוטי של בזק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הכנסת 20, באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
היי שמי מורן, יש ברשותי מודם של בזק מזה 5 חודשים. במהלך כל ה5 חודשים הללו פניתי לבזק למעלה מפעמיים בחודש אם לא יותר על תקלות חוזרות או שונות שהאינטרנט עשה לי. אני בן אדם שעובד מול מחשב 24שע' ביממה. חלק מהעבודה שלי היא דרך האינטרנט וכאשר אין לי אינטרנט לעיתים יכול לשבש לי יום עבודה. וזה בדיוק מה שקרה לי ביום ראשון 12.4 לאחר שחזרתי מהעבודה לקראת השעה 18:00 בערב לאחר שלא הייתי בבית השכור שלי בבאר שבע מערב החג. האינטרנט פשוט מאוד לא עבד. דיברתי עם בזק בינלאומי אשר טענו שהתקלה לא מהם והם הפנו אותי בזק . השיחה ארכה קרוב ל40 דק' בנסיון לסדר את האינטרנט ללא הצלחה, הנציג אשר דיברתי איתו טען שאולי המודם לא תקין ואני יצטרך ללכת למחרת לקחת מודם חדש, אחר כך שאמרתי לו שיש לי בנתיים מאיפה להשיג מודם הוא אמר לי מצוין תפני אלינו שהמודם יהיה בבית ונבדוק מה התקלה ובנוסף היה גם מס' פעמים שהנציג טען שהבעיה היא בכלל בקו, שזה בכלל לא ברור איך הוא הגיע לזה??!!. לאחר מכן התקשרתי שנית על מנת לנסות לדבר עם נציג אחר אך הוא לא היה מוכן לעזור לי יותר מדי כיוון שטען שניסו איתי כבר הכל . דרשתי לדבר עם מנהל. לקראת השעה 8 וחצי בערב חזר אליי מנהל. הסברתי לו שאני לא יכולה לדבר כיוון שאני לא בבית אמר שאחראי יחזור אליי עד השעה 10. בשעה 10 דיברתי עם אחראי נוסף אשר גם הוא ניסה לסדר לי אך גם ללא הצלחה, ניסינו גם לחבר את המודם הנוסף שהצלחתי לגייס, אך גם זה היה לשווא. אמר כי האופציה היחידה היא לשלוח טכנאי. שאלתי את האחראי איך יכולה לקרות תקלה כזו כאשר המודם כלל לא היה בחשמל לאורך כל הערב חג והשבת, וכאשר השתמשתי בו בערב חג הוא עבד מצוין. לאחראי לא היו תשובות בשבילי. היום 13.4 הגיע אליי טכנאי אשר ישב פה קרובלשעה בנסיון "לחלץ" את האינטרנט ולדאוג לכך שהוא יעבור. ואכן באת כעבור שעה ועם מליון ואחת טלפונים האינטרנט עבר. לקראת השעה 10:30 כאשר אני מנסה לדפדף בכמה מאתרי האינטרנט מתגלה לי ששוב האינטרנט לא עובד. בהתחלה ניסיתי להדליק ולכבות את המודם, ושהבנתי לאחר חצי שעה שאין סיכוי ושוב זה לא עובד פניתי לשירות לק' של בזק שנית. לאחר המתנה של 13 דק' הגעתי לנציגה בשם רותם, ויש ביקשתי ממנה לדב עם מנהל כי דבר כזה כבר לא היה נראה לי הגיוני. רותם אמרה לי להמתין מס' רגעים שהפכו לעוד 12 דק' בהמתנה. ואז היא אמרה לי לנסות לגלוש שוב באינטרנט , ופתאום האינטרנט כן עבד. התעצבנתי עוד יותר וביקשתי שוב לדבר עם אחראי. לאחר מס' דק' הועברתי לאחראי הסברתי לו את המקרה והוא העביר אותי לנציגה בשירות לק' על מנת לפצות אותי. דיברתי עם אות הנציגה והיא בתמימות רבה אומרת לי הדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה לזכות אותך על היומיים שלא היה לך אינטרנט וזה מסתכם בפחות מ5 ש"ח. כמובן שלא יכלתי להתפקע לה מצחוק. הערתי לה שנית על המצב וביקשתי ממנה לראות תיעודים במהלך כל ה5 חדושים היא טענה בהתחלה שאין שום תיעוד. ובמילים אחרות אמרה שאני משקרת. מה שעוד יותר הרתיח אותי. אמרתי לה לבדוק שנית ופתאום היא אמרה "כן יש לך אבל זה לא על אותם תקלות". אחרי מאבק של 15 דק' בערך "הצלחתי" להוציא ממנה זיכוי של חודש. וגם זה לא בדיוק!!!! ממש לא נראה לי שהחברה הגדולה בישראל תתן שירות שכזה. זה בכלל לא מתקבל על הדעת.
מכל זה הדבר היחיד לחיוב שאני יכולה להגיד על המקרה זה על כך שהביאו את הטכנאי כמקרה דחוף, ולשבח את הטכנאי שעשה את המיטב כדי לעזור לי . שמו מיכאל
אבקש שתחזרו אליי, ותטפלו בנושא!
בברכה, מורן
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה