פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חשבון וחיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבקש להביא לידיעתכם עוד מקרה של התעללות של חברת "בזק" במנוייה.
בדירה שהשכרתי בנשר היה לי קו של בזק שמספרו 04-8207268 והדייר העביר החשבון על שמו ושילם אותו בצורה מסודרת במשך מספר שנים.
באפריל 2008 הדייר החליט לעבור לדירה אחרת. מכיוון שהשוכר החדש לא רצה קשר עם "בזק" (וכיום אני גם מבין למה) ביקשנו לסיים את הקשר ולשלוח חשבון סופי. הדייר היוצא ביקש לחסום את הקו ב-1 במאי 2008. הוא קיבל חשבון ושילם אותו והודיע לי שהכול טופל. גם במרכזיית "בזק" הודיעו לי שהכול טופל ובכך הסתיים הקשר שלי עם קו הטלפון 04-8207268.
אבל מסתבר שרק חשבתי ככה.
בתחילת פברואר 2009 הגיע אליי מכתב התראה ממשרד עורכי דין ליאור חלימי (טל' 03-9629669) ובו הודעה שעלי לשלם מייד 363.59 ₪ הכוללים חשבונות אחרונים שלא שולמו ע"ס 178.37 ₪ וע"ס 0.91 ₪ ובנוסף – 184.31 ₪ "הוצאות" ו"ריבית".
ידוע לי שלא הגיע כל מכתב או הודעה מ"בזק" על חוב בכלל ועל סכום כמופיע במכתב – בפרט.
התקשרתי ל"בזק" לברר במה העניין ולאחר שיחה שנייה הסתבר שכל התיק הועבר לעורך הדין ו"בזק" לא יכול/רוצה לתת שום פרט.
התקשרתי לשוכר הדירה והסתבר שהוא קיבל חשבון סופי על סך כ-250 ₪ ושילם אותו. ביוני 2008 הוא קיבל חשבון נוסף על 435 ₪ הכולל את החשבון הקודם. הוא פנה לחברה וביקש חשבון מעודכן ומפורט שיסביר לו את ההפרש. הוא מחכה לחשבון זה עד היום.
ביקשתי מעורך הדין את פרטי החשבון שלא שולם (לטענתו). מסתבר שהוא איננו מחויב לתת פרטים כלשהם מהתיק. למעשה הועמדתי במצב בו לא יכולתי לברר כלום – יכולתי רק להיות מחויב בקנסות וכו' נוספים, או לשלם הכול – ואז התיק אמור לחזור ל"בזק". החלטתי לשלם ולהימנע מכל הסיוטים עליהם קראתי ושמעתי בתקשורת ומידידים ובתאריך 8.2.09 שילמתי 363.59 ₪ לחשבון עורך הדין לאחר ויכוח – הוא כבר דרש תוספות – ולאחר שהבטיח לי - פעמיים – שהתיק יוחזר ל"בזק" תוך 48 שעות – ואז אוכל לקבל מהם את כל הפירוט.
מאז התקשרתי ל"בזק" כבר לפחות 8 פעמים החל מאמצע פברואר. דיברתי עם 8 מרכזניות ו-8 אחראיות/ים. אני מקבל בכל שיחה את אותו הסיפור: זה מתחיל עם כך שהתיק עדיין לא חזר ואין אפשרות לקבל את החשבון. נמשך עם כך שהתיק נמצא ואני חייב (עדיין!!) 435 ₪. אח"כ אני מקבל הסבר שהחשבון נשלח אליי בזמן, לא ברור לאן. אני מסביר שהחשבון לא הגיע אליי ל"נשר" או אליי לחיפה. מוכנים לשלוח לי את החשבון המעודכן לאחר עדכון כתובתי לחיפה (8 פעמים וכל פעם כתובתי המופיעה אצלם היא בנשר!). פעמיים הבטיחו גם לשלוח החשבון המעודכן ופעם אחת הוא אפילו הגיע (החשבון ע"ס 435 ₪ כמובן).
אני עדיין לא יודע מהם החשבונות אותם שילמתי לעורך הדין, מדוע לא הגיע חשבון זה בזמן לדייר או אליי, מדוע זה הועבר לעורך דין ומדוע שילמתי לו בכלל.
אשמח אם מישהו יוכל לברר מה החשבון ששילמתי. ייתכן מאוד שהחשבון לא קיים!
עוגמת נפש, בזבוז זמן והוצאות סוג הנזק :
לקבל מיידית חשבון מלא ומפורט על הסכומים ששילמתי לעו"הד - 178.37 ש"ח ו- 0.91 ש"ח. לקבל חזרה לפחות את כל התשלום המיותר שלי לעורך-הדין. ולדעתי יש מקום גם לפיצוי על עוגמת הנפש וההוצאות שלי – טלפונים, זמן ועוד. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה