פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים לפי רצונכם חוסר אמינות\תפקוד נכון של מוקדנים\ או בעיות טכניות של המערכת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז עזריאלי 2 בנין משולש כתובת:
תיאור הבעיה:
אני גולש כ 7-8 שנים באנטרנט עם חברת בזק ובזק בינלאומי.

לפני כשנה נגמר לי ההתחיבות לשתי החברות יחד, לאחר מספר שיחות עם החברות החלטתי להתנתק מהן מאחר ויש לי אנטרנט גם במקום העבודה וגם בלימודים והתשלום+ההתיחבות לחברה מעיק עלי ומעמיד אותי בקשיים כלכליים(התשלום מתבצע מחשבונם של ההורים אך אני זה שמשלם להם על חשבונות האנטרנט, כמו כן בכל שיחות עם החברות העלתי לשיחה את אחד ההורים שיאשר את העסקאות.

בשיחה עם בזק בתאריך 29.01.08 לאחר שיחות עם קישרי הלקוחות ביקשתי להתנתק, לאחר שיחות רבות בזק שכנעו אותי להשאר ועקב כך אף התקשרו לבזק בינלאומי על מנת למצוא דיל טוב ומוזל שאוכל להשאר, אני מדגיש שאני לא התקשרתי לבזקבינלאומי אלא בזק התקשרו ובשיחת ועידה התחיבתי לשני מסלולים שונים בנפרד(לא, בנדל) אלא התיחבות לשנה למהירות של 1.5 לכל אחד בנפרד.

אנצל את השורה הזו לומר כל הכבוד לבזק בינלאומי שעדכנו את השינוי במערכת ושלחו לי עד בדיוק חודש מיום ביצוע העסקה את חשבונית החיוב עם המסלול המעודכן כפי שסוכם איתם בשיחה.

לעומת זאת, ולמרות שביקשתי מהנציגים הטלפונים לשלוח לי את פרטי העסקה, פרטי העסקה שבוצע עם בזק "לא התעדכנו במערכת" כפי שנאמר לי מאוחר יותר מנציגי השרות ולאחר כחודשיים קיבלתי בחשבון הטלפון חיוב יקר יותר, שניתן לאלו שלא בצעו עדכון מסלול ביום שנגמר להם החיוב.
לפי פרוט המסלול היה עלי לקבל חודשיים חינם ולאחר מכן תשלום של 51.90 למהירות של 1.5 לעשרה חודשים הנותרים.
בפועל חויבתי בתשלום יקר של 86.49 בשני החודשים שהייתי צריך לקבל בחינם.

שמם של המוקדנים איתם דברתי ב 29.01.08 הם תימנה שאיתה התחלתי את התהליך וסיימתי את העסקה עם אלעד שלקח את פרטי העסקה(כשמוקדן של בזק בינלאומי בשיחת ועידה ואיתם סגרתי מחיר ולאחר מכן העלתי לקו גם את אימי, שהמוקדן שלכם התקשר לפלא שלה על מנת לוודא את פרטי החשבון ולאשר את העסקה).

כשנוחכתי לגלות שאתם גובים ממני מחיר יקר של אדם שלא נמצא במסלול במקום לתת לי חודשים חינם ובאותו יום שקיבלתי את החשבון (בתאריך 18.03.09) סיפרתי את הכל לשני ולאדווה ולאחר מכן הגעתי לקשרי לקוחות לאסף, לאחר דיון עם אסף שלא האמין לדברי, ולאחר שעייפתי משיחות עם עובדי החברה ביקשתי שינתק אותי מכם מאחר ולא האמין לדברי ולאחר והייתי בן כה וכה במחיר יקר של לקוחות ללא התיחבות, לבסוף אסף הועיל בטובו לעזור לי והתקשר לבזק בינלאומי, אסף אמר שלא עדכנו את המסלול במחשב ולכן הוא צריך לאמת שאצלהם היתה שיחה כזו, בבזק בינלאומי דברנו עם אסף שאימת את פרטי העסקה של התאריך ה 29.01.08
כמו כן עם אסף סוכם שהוא יחזיר לי בחשבון הבא ויזכה אותי במקום החודשים שגבו ממני למרות שהיה אמור להיות ללא עלות ואת החודשים לאחר מכן הוא יעדכן במערכת את המחיר.

מאז אותה שיחה קיבלתי בתאריך ה 05.04.09 את פרוט המסלול שאליו הצטרפתי
במהירות שנקבע ובמחיר שנקבע, למרות זאת לא זוכתי עדיין בתשלום על החודשים שנלקח מחשבוני 86.49 וכמו כן לפי מה שכתוב בפרוט המסלול הוא מתחיל בתאריך 18.03.09 ומסתיים שנה אחרי ולא כמו שסוכם אתכם טלפונית גם בשיחה הראשונה וגם בשיחתי האחרונה עם אסף שמן הראוי שהעסקה תיהיה בין התאריכים ה 29.01.09 שבו שיניתי את המסלול(או יום מאוחר יותר) ועד לשנה אחרי.

היום (20.04.09) קיבלתי בדואר את החשבון כמובן שלא זיכיתם אותי בחודשים שגביתם מחיר של 86.49
ולא רק זה, ולמרות שלפי המחשב שלכם התחלתי מסלול עם חודשיים חינם מהתאריך ה 5.4.09 גביתם מחיר של 39.06 עבור 14 יום במהירות של 2.5 כשמצוין שהתעריף המלא הוא עדיין על סך של 86.49
לא ברור לי איך אתם מזכים אותי בכך שאתם גובים ממני חצי מחיר על מהירות אנטרנט של 2.5

עייפתי משיחות אתכם, ברור לי גם שלא ארצה להמשיך אתכם בתום ההתיחבות אתכם
עייפתי לבדוק את החשבונות ולגלות כל פעם מחדש שאתם לא מעדכנים פרטי חיוב
וגובים סכומים שאתם רוצים למהירות אנטרנט שאתם מחליטים על דעת עצמכם וללא כל קשר לעסקה הטלפונית, הרי כל השיחות שלכם מוקלטות ואתם יכולים לבדוק לפי תאריך שיחה ולפי מספר הטלפון שלי ולאמת את אמינות הדברים

לא רק שבשיחה הראשונה לא בצעתם את העסקה
גם מה שאסף הבטיח לתקן ולזכות על הטעות הטכנית שלכם גם היא לא בוצעה
למרות הפרוט מסלול שאסף שלח לי והתקבלו כשבועיים לפני החשבונית שבו צוין שאני זכאי לחודשיים ראשונים חינם שוב גביתם ממני כסף, בדיוק שבועיים אחרי..

אני מבקש בפעם האחרונה ללא תביעה וללא איומים להתנתקות מהשרותים שלכם
שתזכו אותי\תחזירו לי את הכספים שניכיתם מחשבוני לפי רצונכם האישי בלבד.

שזה חודשים ראשונים של 86.49 שח מיום ה 29.01.09
לאחר מכן עליכן לזכות אותי בהפרש ששילמתי לכם מעל למחיר שסוכם ואומת בפעם האחרונה עם אסף למהירות 1.5
ושההתיחבות לתשתית האנטרנט תסתיים בתאריך ה 29.01.10 או יום אחרי.

עם כל הכבוד, עיקוב של שלושה חודשים כדי לעדכן נתונים ועדיין טעויות, זו לא העסקה שבוצעה בינינו.

כמובן שאשמח שתדאגו שמהירות האנטרנט שלי תשאר על 1.5 עד סוף ההתחיבות לשנה ולא תעלה בטעות על דעת עצמה ל מהירות 2.5 וכמו כן גם לא אקבל שינוי נוסף חריג ומוטעה בחשבון שעד כה היה תמיד לטובתכם


אני לא יודע אם ואיך תוכלו לפצות אותי.
מכתב התנצלות לא יפצה על עוגמת הנפש הרבה שנצברה ולא יחזיר את כל הזמן הרב שבזבזתם לי בגין שיחות חוזרות עם החברה
אני בספק אם תוכלו לעשות חישוב נכון של הסכום שגביתם כאהבת נפשכם ושלא בצדק, אבל כמובן שאני מחכה לראות את החשבון הבא ולקוות ל"טוב" או לפחות למה שעלי לשלם לכם בצדק ולא מעבר לכך..

לסיום אני רוצה רק להודות לכם על כך שלימדתם אותי לבדוק ולעקוב אחר חשבונות

נ.ב
אינני רוצה עוד את המתנה שהבטחתם לתת לי ביום שבוצע העסקה, כמו כן ולמרות שיחות חוזרות לא הצלחתי להתקשר ביום שבו היה לכם מתנה במלאי, לא אתקשר שוב כדי לשמוע שכולם נגמרו ולנסות חודש מאוחר יותר
כספי ובזבוז זמן רב סוג הנזק :
החזר כספי מיידי שגביתם מחשבוני בגלל טעויות כאלו או אחרות ושינוי\עדכון נכון של תאריך סיום ההתחיבות עד ל 29.01.10 כמו כן שליחת חשבון תוך מועד קרוב יותר למועד קבלת השרות יקל ויסייע לעקוב אחר טעויות מסוג זה. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה