פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים ואי אפשרות לקבל זיכוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בערך בחודש ינואר 2009 פניתי לחברת הוט לרכישת שירות אינטרנט הם אמרו שהספק שלהם הוא בזק 012 כאשר הגיעו הטכנאים להתקין לאחר 5 שעות של ניסיונות לא עלה בידם לחבר אותי הם אמרו שלא ניתן להתחבר בביתי להוט שאלתי האם עלי לעשות פעולה כל שהיא לביטול הם מסרו לי שלא. אך מאז כל חודש אני מקבלת חיוב מבזק 012 וכל חודש אני מתקשרתי מס' פעמים ולאחר שיחה של כשעה כל פעם בה אני מסבירה את המקרה הם מבטיחים לזכות ולבטל אך שום דבר לא נעשה. ושוב אני מקבלת חיוב. אתמול שוב התקשרתי ולאחר בירור של כחצי שעה הבטיחה לי עידן הפקידה שתברר עם האחראית ותחזור אלי עוד באותו יום לאחר שלא חזרו אלי שלחי שוב מייל וגם עליו לא ענו לי. אודה על עזרתכם המהירה
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי, פיצוי וביטול החשבון פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה