פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול וזלזול מוחלט על אף פניותינו.tomer.div נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש עברנו דירה וביקשנו להעתיק לכתובת החדשה את קו הטלפון שלנו ולחבר את הדירה החדשה לשירותי האינטרנט דרך חברת 'בזק'.
מכיון שמדובר במבנה חדש לחלוטין, הנחנו שעשויות להופיע בעיות ולכן פנינו ל'בזק' כשבועיים וחצי לפני המעבר, כדי לוודא שעד תאריך המעבר ועוד לפני חג הפסח יוכלו לחברנו לשירותי טלפון ואינטרנט.
בבזק הגיבו בצורה מוזרה- תחילה ביקשו מאיתנו לצלצל אליהם מהדירה החדשה, וטענו שמשום שזה אזור בבניה יש להם בעיה לאתר את האזור המדוייק. לאחר שפעולה זו נכשלה ואחרי פעמיים נוספות שדיברתי איתם בנושא, הם הואילו לשלוח אלינו טכנאי. הטכנאי לא הגיע בשעות שהם הודיעו שיגיע, ולאחר שצילצלתי לברר מדוע הוא מתעכב, נודע לי שהטכנאי פשוט לא יגיע. לאחר לחץ נוסף הם הודיעו לי שלא ישלחו טכנאי משום שיש בעיה שדורשת טיפול והם יעדכנו אותי אחרי החג כיצד זה מתקדם.
לאחר החג פניתי אליהם 4 פעמים בנסיון להבין מה הבעיה, מה הצפי לטיפול בה ומתי נוכל להתחבר לקו ולרשת, ובכל פעם נדחתי בקש. (פעם אף הסבירו לי שהם 'איבדו' את ארון השירות, ושעליהם לשלוח טכנאי עם גלאי מתכות (!) כדי למצוא אותו. פעם נוספת הסבירו לי בתוקפנות כי עד שלא יגיע טכנאי לא ידעו מה הבעיה, וכי אין בכוונתם לשלוח טכנאי עד שידעו מה הבעיה.)
היום צילצלתי אליהם פעם נוספת בנסיון לראות האם מתקדם משהו בנידון, ונציגת שירות לקוחות בשם חדוה הודיעה לי כי לא נראה שיש בכוונתם להתחיל בטיפול בבעיה (כמו, למשל, לנסות להבין מהי או לשלוח טכנאי.) וממש צעקה עלי כששאלתי אותה מדוע לא מתקדם שום דבר.
אודה מאוד על עזרתכם בטיפול בנ"ל. נחוץ לי קו טלפון ואינטרנט בדחיפות, מיותר לציין כמה עגמת נפש נגרמת לנו מהזלזול ומחוסר הפעולה של חברת 'בזק'.
הכל: עגמת נפש ועלבון, בזבוז זמן עצום וגם נזק כספי. סוג הנזק :
טיפול ענייני בחיבורנו לקו הטלפון ולאינטרנט. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה