פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב החשבון בהו"ק קבע במועד מוקדם מן המוסכם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 13/02/2009, פניתי אל חב' בזק לצורך תשלום החוב וחיבור קו הטלפון מחדש.
מפי נציג השרות נאמר לי שעל מנת לחבר את הקו מחדש, עלי לחתום על הוראת קבע בבנק (באין ברשותי כרטיס אשראי) כי זו מדיניותה של חב' בזק מעתה ושאני יכולה לבחור את התאריך לחיוב החשבון כבקשתי, אשר יהיה בין ה-15 ל-16 בכל חודש.

בתאריך 15/02/2009 אף שוחחתי עם אחראית שרות הלקוחות ווידאתי איתה את תאריך חיוב החשבון.
באותו המעמד היא העבירה לי במייל את טופס הוראת הקבע, אותו החתמנו בבנק עוד באותו היום והעברנו בפקס' לחב' בזק.

בבדיקת חשבון בנק שגרתית ב-11/03/2009, מה רבה היתה הפתעתי? החשבון חויב, ע"י חב' בזק ב-08/03 במקום ב-15 או ב-16/03. הוראת הקבע לא כובדה כיוון שחשבון לא היה ערוך לתשלום באותו התאריך, אלא כפי שסוכם עם חב' בזק בין ה-15/03 ל-16/03. שתי הוראות הקבע כמובן לא כובדו מפאת חוסר כיסוי, דבר אשר עלה לנו -.55 ₪ עבור כל החזרה, ז"א -.110 ₪ אשר חויבו בחשבון שלא באשמתנו.
החשבון מחוייב עבור 3 קווי טלפון ב-2 חשבונות כיוון ששני קווי טלפון הם אינטרנט בלבד ומנוהלים על-ידי בננו.

באותו היום 11/03/2009 בשעה 12:05 שוחחתי עם מיטל, נציגת השרות של חב' בזק, פרסתי באזניה את השתלשלות העניינים וביקשתי את החזר -.110 השקלים כיוון שבבזק חייבו את החשבון לפני הזמן. מיטל גם אישרה באזני שבהיסטוריית השיחות אכן מצויין שהחשבון אמור להיות מחוייב בין ה-15 ל-16 בכל חודש וגם נאמר לי מפיה נאמר לי שבחב' בזק עדיין לא רואים שהוראת הקבע לא שולמה והבטיחה להתקשר ביום א' ה – 15/03/09, וכך אכן עשתה, אך גם ב-15/03/2009 לא ראו שהוראת הקבע לא כובדה. ביקשה להתקשר בעוד יום-יומיים וברגע שיראו שהוראת הקבע לא כובדה, יבדקו מה אפשר לעשות על מנת להחזיר לנו את הכספים עבור העמלה אשר נגבתה מאתנו עקב אי כיבוד הוראת הקבע.

בתאריך 18/03/2009 בשעה 14:00 התקשרתי שוב אל חב' בזק ושוחחתי עם רוית, נציגת השרות ופרסתי גם באזניה את השתלשלות העניינים כמוזכר לעיל, היא עשתה מאמצים בלתי רגילים "לצאת מזה" בטענה ש: החשבון חוייב עבור החשבון שכבר נסגר ולכן באופן אוטומטי מחייבים את החשבון ב-8 לחודש.
לשמע דברים אלה, שאלתי שאם לא היתה התייחסות לתאריך החיוב, מדוע היתה התייחסות לעצם הוראת הקבע העצמה? הרי קודם לא היתה הוראת קבע? במקרה זה חב' בזק אמורה היתה לשלוח לנו את החשבונות הביתה ולא לחייב בהוראת הקבע.
באותה השיחה רוית וטענה שהחשבון אשר חוייב ב-08/03/2009 נסגר כבר ב- 04/03/2009. על כך טענתי שעם נציגי השרות שוחחתי 19 יום לפני סגירת החשבון (ב-15/02/2009) כך שהיה להם הזמן או לשלוח את החשבון הביתה ולא להתייחס להוראת הקבע או להתייחס להוראת הקבע ולחייב את החשבון בתאריך הנכון וכפי שסוכם ביני לבין חב' בזק.
רוית ביקשה ממני להמתין על הקו וכעבור זמן מה חזרה אלי ואמרה שמוכנה לזכות אותנו ב-300 דקות שיחה. אני לא הייתי מוכנה לקבל את ההצעה בטענה שהחשבון שלנו לא חוייב בדקות שיחה, אלא בכסף שהם -.110 ₪ אותם אני דורשת חזרה מחב' בזק אפילו בזיכוי חשבון הטלפון ובעיקר שיהיה זה זיכוי כספי. רוית חזרה וטענה שאין היא יכולה לבצע את ההחזר ואף אמרה שבחב' בזק היתה תקלה ולכן החשבון חוייב לפני הזמן, אך החזר כספי אינה יכולה לבצע. משראיתי שרוית אינה יכולה לעזור לי, ביקשתי לשוחח עם אחראי/ת, דבר אשר כשלעצמו היה משימה כמעט בלתי אפשרית כיוון שרוית התעקשה שאינה יכולה לבקש זאת מהאחראית.
בשעה 16:30 התקשרה אלי חנה, האחראית וגם היא כמו רוית, סירבה בתוקף להחזר הכספי ואף הציעה בנוסף ל-300 הדקות, חודש גלישה חינם באינטרנט. גם לחנה אמרתי שהחשבון שלי לא חויב לא בדקות שיחה ולא בגלישה באינטרנט, אלא בכסף וכן טענתי שהוראת הקבע לא כובדה באשמת חב' בזק ושאנחנו לא צריכים לספוג את הטעויות של חב' בזק ושחב' בזק אמורה לשאת באחריות ובתוצאות של טעויותיה.
גם חנה, כמו קדמותיה, טענה שאינה יכולה (?) לבצע לא החזר כספי ולא זיכוי חשבון הטלפון בכסף. טענתי כלפי חנה היתה שאין דבר כזה "לא יכולה" ושכל דבר אפשרי עם מעט רצון גם אם זו חברה גדולה כמו חברת בזק.

מה רבה היתה הפתעתי כאשר גיליתי שגם בחודש אפריל 2009 שוב חוייב החשבון לפני המועד: ב-05/04/2009 במקום ב-15/04/2009 דבר,אשר עלה לי עוד 55 ש"ח בגין החזר החיוב אשר חויב טרם זמנו.
בעקבות כך, חששתי שגם החשבון השני יחוייב לפני הזמן וכיוון שהגעתי למסקנה כי אין עוד טעם לשוחח עם חב' בזק ושאשלם את החשבונות בדאר ולכן ביטלתי את הוראות הקבע.
זו היא אזלת היד של חב' בזק אשר חוזרת על עצמה זו הפעם השנייה בתירוצים מתירוצים שונים המוצגים ע"י עובדי חב' בזק ועולה לי כסף אשר את החזרו אני דורשת בזיכוי החשבון.

מה רבה היתה הפתעתי יום לפני ערב חג העצמאות האחרון? חב' בזק, בשיא חוצפתה ניתקה את אחד הקווים בביתי עקב כך שביטלתי את הוראות הקבע מהסיבות המוזכרות לעיל.

אני פונה אליכם כיוון שמרגישה שנעשה לנו כאן עוול ואנחנו משלמים על טעויותיה של חב' בזק.
מה שאנחנו בסך הכל מבקשים הוא או החזר כספי בגובה של -.165 ₪ (עמלה אשר נגבתה מאתנו בבנק עבור אי כיבוד של שתי הוראות קבע מפאת חוסר כיסוי באותו התאריך) או זיכוי כספי בחשבון הטלפון הקרוב כיוון שאנחנו דאגנו שב-15 למרץ וב-15 לאפריל בחשבון יהיה כיסוי לתשלום.
הטעות היתה של חב' בזק ואין אנו צריכים לשלם בעד טעויותיה.
בלית ברירה ולעת עתה, ביקשתי מקרוב משפחה שיאפשר לי למסור לחב' בזק את מס' כרטיס האשראי שלו על מנת לשלם לעת עתה באופן תקין את חשבונות חב' בזק באמצעות כרטיס האשראי שלו ועל מנת שחב' בזק תחבר שוב את הקו/ים שנותק/ו,, אך זה הוא פתרון זמני בלבד, מה גם שאינני מעוניינת להשתמש בכרטיס האשראי אשר אינו שלי ולי עצמי אין כרטיס אשראי מסיבות אישיות וכן לא מעוניינת יותר לחתום על הו"ק בעקבות נסיוני המר והסיבות שהוזכרו לעיל, אלא לשלם את החשבונות בדאר לכשיגיעו אלי.
כלל לא ברור לי מדוע בחב' בזק מתעקשים שאעשה הו"ק או אמסור מס' כרטיס אשראי לחיוב.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור העמלה ע"ס 165 ש"ח שנגבתה בגין החזר 3 ההרשאות או זיכוי כספי בחשבון הטלפון הקרוב פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה