פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה, עיכובים, גרימת הפסדים כספיים ושירות מבולבל. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב 2 לאפריל פתחנו הזמנה להעברת קו בזק המותקן במשרדינו + הוספת חיבור ADSL. נציגת השירות שיווקה לנו מבצע במטרה שנזמין ADSL במהירויות גבוהות יותר, עיקרו: על כל תוספת 10 ש"ח על הגדלת המהירות נקבל הנחה בסכום דומה על רכישת מיני לפטופ, הלפטופ והראוטר יגעו עם הטכנאי בזמן ההתקנה וכו'.. אז שוכנענו להזמין מהירות גבוהה בתמורה למחשב המוזל, ביקשנו תאריך התקנה והעברה של הקו ב 22/4 שזה התאריך שהמשרד יהיה מוכן להעברה. ואת הובלת המשרד קבענו ל23 בחודש על הבוקר כדי שבשעה 10 נוכל להתחיל לעבוד במקום החדש.
ב19/4 התקשרה נציגת שירות אם אני מעוניין בהקדמת התקנת התשתית לאותו היום. עניתי בכיף כל זמן שאהיה במקום הנמצא בעיצומן של שיפוצים. אח"כ התקשר הטכנאי שקיבל הודעה שביקשנו הקדמה הבהרתי לו שאין לי מושג על כך אבל אם הוא רוצה להתקין תשתיות כל עוד אני במקום שיהיה בכיף. לאחר שהוברר שהוא מתכוון שיעשו גם את ההעברה של הקו דחיתי את הענין בבהלה כי העובדים שלנו היו צריכים לעבוד עד יום ההעברה, אז הטכנאי הבין ש'יש טעות והוא יחזיר את הטיפול למוקד להחזיר לתאריך המקורי'
ב22 לחודש לא בא הטכנאי ואנחנו היינו בעיצומה של עבודה קדחתנית לגמור להכין את המקום להעברה למחרת. חשבנו כל העת שהטכנאי יגיע בשעות אחה"צ המאוחרות ולא היה איכפת לנו מכך. סיימנו את העבודה בשעות הלילה המאוחרות והבנו שכבר לא יגיע הטכנאי. בבוקר בעיצומה של אריזת המשרד הישן התקשר הטכנאי שהוא מעוניין להגיע כעת. הסברנו לו שאתמול חיכינו לו יום שלם אז שכעת יועיל להמתין לנו, הוא סירב באומרו שזה התאריך המקורי שנקבע לו להתקנה ויש לו התקנות אחרות אחרי 10. ניסינו לסיים עד 10 ולא הצלחנו במקביל יצרנו קשר עם המוקד וזה סיכום טענותיהם שעלו בעשר שיחות הטלפון הקדחתניות שלנו: א. בפתיחת ההזמנה נקבעה לנו התאריך 23 ואנחנו טועים .ב. אין בהזמנה חיבור ADSL. ג. אנחנו ביקשנו להקדים וכשזה לא התאפשר סיכמנו על 23/4 בין 8-10
ד. אם זה היה חשוב לנו היינו צריכים להתקשר ב 22/4 לברר על העיכוב. ולכן נדחית ההתקנה ל 28/4.
כל הסברינו שבמשרד יש לנו ארבעה עובדים שאין להם מה לעשות בלי קו ורשת אינטרנט עלו בתוהו. נגזר עלינו להפסיד שלושה ימי עבודה בזמן לחוץ ביותר. לבסוף הוקדם ההתקנה ל 26 בשעה 4 וחשבנו שבזה הסתיימה הסאגה בהפסד שני ימי עבודה.
אז הטכנאי שכח להביא ראוטר [התנצל שזה סוף יום], וסיכם שניקח על הבוקר למחרת ממרכז בזק בירושלים. טוב, השלמנו. למחרת במרכז בזק התברר שהטכנאי לא השלים את העבודה ולא סגר את ההזמנה, וכך שלא חיברו את הADSL. הנציג במרכז אמר לי שהוא יעשה לי את העבודה, הקיש בנמרצות על המחשב וסיכם שתוך כמה שעות יהיה אינטרנט. והמחשב של המבצע? תיכנס תוך כמה ימים ואני אישית יתן לך...
התקשרתי למוקד בניסיון להבין ואלו טענותיהם: אי אפשר לפתוח הזמנה לחיבור ADSL, אם קיימת הזמנה להעתקת קו. ולכן רק לאחר שמעתיקים את הקו אפשר לפתוח את ההזמנה של ADSL ולכן לא יתכן להתחבר ביום ההעתקה. סוף ציטוט. אח"כ התקשרה אלי הנציגה שפתחה לי את ההזמנה ובאדיבות מרובה התקשרה לפתוח הזמנה חדשה לחיבור ADSL. 'המבצע על המחשב נגמר בדיוק היום ולכן ההזמנה החדשה לא תוכל להכלל במבצע', אמרה לי לאחר ששאלתי. אז שאלתי למה לא מעדכנים את הלקוחות שהחיבור לא מתבצע ביום העתקת הקו בכדי שיוכלו להערך מראש ולא להפסיד יום עבודה של ארבע עובדים במשרד והיא ענתה 'לא יודעת אלו הנהלים'. ניצלתי הזדמנות וביררתי אצלה דרך אגב מתי נקבעה לי ההתקנה בפתיחת ההזמנה הראשונה והיא בדקה במחשב וענתה בלי היסוס- ב 22/4!.
טוב, בסוף היתה תקלה (?) וגם ב27/4 לא חוברנו וב 28/4 התקשרו לקבוע מועד לביקור טכנאי לעוד שלושה ימים, אנחנו כמובן מחינו קשות, ופתאום התקשרו בסוף היום שהתקלה נפתרה ואנחנו מחוברים לADSL.
הנה סיכום הסאגה:
1. הפסד של 4 ימי עבודה לארבע עובדים,
2. הטלת האשמה עלינו כאשר ברור שסיפור ההקדמה וההחזרה לתאריך המקורי בלי שביקשנו הוא סיפור תמוה שגרם לביטול ההזמנה הראשונה באיזה דרך.
3. הטיוח והשקר של הנציגים ביום ה23/4 לגבי תאריך ההזמנה המקורי הוא חמור מעין כמותו כאשר מופיע לנציגי השירות כל ההיסטוריה על מסך המחשב (נ.ב גם הנציג במרכז בזק ירושלים בדק בשבילי את תאריך ההתקנה שקבענו ביום 2/4 ותשובתו : תאריך ההתקנה המופיע במחשב- 22/4 )
4. עוגמת הנפש שנגרמה לנו וההאשמות הדדיות היו לנו צער שלא ראוי לחברת בזק.
כספי, עגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי הולם על אובדן ימי עבודה של משרדינו, פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה