פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת חבילת גלישה על קו שאינו מסוגל לשאת את החבילה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חבילת גלישה 5 מגה נמכרה לי מזמן על ידי נציג של בזק.
לאחר מכאן הסתבר שיש בעיות עם הקו והוא לא יכול לשאת את העומס ולכן הוזמן טכנאי לתקן את הבעיה ואכן טען הטכנאי שתוקנה הבעיה.
התלוננתי על כך שנמכר מוצר לקו שלא יכול לשאת את העומס והריבבזק אמורים לדעת מה מוכרים ולמי ואי לכך זוכיתי בסכום של חודש עבור הגלישה.
לאחר שבסופ"ש האחרון חוויתי תקלות אין ספור במהלך הגלישה, הבוקר התקשרתי למוקד התמיכה של בזק. שוב הוזמן טכנאי שהפעם פסק באופן חד משמעי שהקו אינו מסוגל לשאת את עומס חבילת הגלישה של 5 מגה. הוא החליף מודם ועשה מה שעשה והוסיף ש"יכול להיות שיהיו תקלות ויכול להיות שלא יהיו..." .
כלומר עדיין תלונתי הראשונית עדיין שרירה וקיימת ובזק לא תיקנה את הבעיה:
1.מכרו לי ביודעין מוצר פגום – חבילת גלישה לקו שאינו מסוגל לשאת את העומס.
2.הידיעה שהקו אינו מסוגל לשאת את העומס הנ"ל הייתה ידועה לבזק מהיום הראשון של מכירת המוצר ואף לאחר "התיקון" שבוצע אצלי.
3.גם כאשר טענו שתיקנו את התקלה, מתברר שלא תקנו דבר ולא חצי דבר.
4.אני משלם לבזק על מוצר שאין באפשרותי להנות ממנו במלאו והם יודעים זאת ולא עושים דבר בנדון.
5.אני גם משלם לשווא לחברת האינטרנט (אינטרנט זהב) עבור שירותי אינטרנט בהתאם לחבילה שבזק מכרו לי, אך מסתבר שאני משלם גם להם לריק.

במהלך כל תקופת הגלישה חוויתי מספר בעיות אך לא בכל פעם טרחתי להתקשר לבזק כדי לבדוק את הנושא, שהרי יחסינו מושתתים על אמון ואם מכרו לי מוצר הקשור באופן ישיר לאיכות הקווים והתשתיות של בזק מכאן שהאחריות לתקינותו והפעלתו חלה על בזק ולי כלקוח המאמין לבזק, אין שום צורך לבדוק זאת.
כאשר טענו בפני שתיקנו את הקו - מסתבר שלא דיברו אמת ולי כלקוח אין אפשרות לבדוק זאת ובכל פעם אני מתפלא לגלות סיפור חדש.
אין לי מילים לתאר את אכזבתי מחברת בזק שמתפארת בכל פעם בשירותים החדשים שלה ועל איכות השירות. אני נמנע משימוש במילים חריפות שתואמות את שיטת המכירה וההתנהלות של בזק במקרה זה, אך בהחלט אופן מכירת חבילת הגלישה לא מותיר ריח טוב.

פיצוי הולם וסדר בעניינים! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה