פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו טלפון וגם הבטיחו שיחזרו אליי.... אני עדיין מחכה.b נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קו הטלפון שלי נותק לאחר שלא שילמתי את חשבון הטלפון. את ההתראה קיבלתי לאחר הניתוק.
ב - 27.11 בבוקר (בסביבות 8:30) התקשרתי למוקד 199 ביקשו ממני להשאיר
מספר טלפון ויחזרו אליי. חיכיתי וחיכיתי ... לא התקשרו.
בסביבות 21:00 התקשרתי שוב הפעם ענו לי ואמרו לי שהכל אוטומטי אז אם קיבלתי את ההתראה באיחור - הדואר אשם. ההתייחסות היתה לא נעימה בכלל. בסגנון של "זו אחריות שלך לשלם, אחריות שלנו לנתק".
על מנת לחבר את קו הטלפון כמובן שעליי לשלם דמי חיבור.
בנוסף, התלוננתי שלא חזרו אליי. הבטיחו לי שהם חוזרים תוך 24 שעות ובטוח יחזרו אליי. (בבוקר לא הזכירו שיחזרו תוך 24 שעות..). אני עדיין מחכה.... זה שירות ?!
(עליי לציין שבבוקר התקשרתי מהסלולרי ובערב התקשרתי מטלפון של בזק).
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי + שפרו את השירות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
לגבי התלונה כי לא חזרו אל הלקוחה לאחר שהשאירה הודעה, אכן גב. כהן צודקת בגלל עומס לא חזרו אליה טלפונית ועל כך אנחנו מצרים ומבקשים את סליחתה.

לגבי התלונה על ניתוק קו הטלפון, 10 ימים לפני ניתוק קו הטלפון, נשלחה תזכורת לגב' כהן על קיום החוב ובקשה לשלמו
האחריות לתשלום חשבון הטלפון הינו של הלקוחה אך בנסיבות המקרה,באופן חד פעמי בזק תזכה את הלקוחה בדמי חיבור והוצאות גביה.
תגובה:
הזיכוי יופיע בחשבון הטלפון הקרוב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה