פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החשבון האינסופי שלי בבזק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יולי 2008, לקראת עזיבתי את הדירה שלי באילת, בה הותקן קו הטלפון של חברת "בזק", דיברתי עם נציגת שירות וביקשתי לשלם את כל החובות שנותרו ולנתק את הקו. הנציגה סגרה עימי את החשבונות והסבירה כי קו הטלפון ינותק. בשלב זה הפסקתי להשתמש בשירותיה של חברת "בזק", והגיוני היה לחשוב שבמקביל, ייפסק הצורך לשלם על שירותים אלו, שכבר אינני מקבלת אותם.
אומנם, בחודש אוקטובר 2008, לאחר שהמשכתי לקבל מכתבים מחברת "בזק" לגבי חובות כאלו ואחרים, התקשרתי שוב למוקד השירות והתרעמתי על כך שעדיין נשלחים אליי מכתבים בנוגע לקו שכבר נותק ממזמן. הסברתי גם שמכיוון שעזבתי את הדירה, קיבלתי את כל המכתבים באיחור, מה עוד שלא ציפיתי לקבל מכתבים מ"בזק" לגבי שירות שכבר ביקשתי לנתק, כך שלא חשבתי יש צורך לעדכן את החברה לגבי כתובתי החדשה.
בשיחה זו הסבירה לי הנציגה שהקו עדיין לא נותק (הכיצד????) ואני עדיין משלמת על שירותים שאף אחד בעצם לא צורך אותם. על אף שהרגשתי שנעשה פה עוול, רציתי יותר מכל לסיים אחת ולתמיד את מערכת היחסים שלי עם "בזק" בשלב זה ועל כן מסרתי את מספר כרטיס האשראי שלי לנציגה, שהצהירה כי כרגע שילמתי את החוב האחרון שלי לבזק. שמחתי להיווכח שהשיחות עם נציגי השירות מוקלטות ותוכלו להאזין לשיחה זו, בה התחייב נציג של "בזק" בפניי שכל חובותיי לחברה שולמו. בנקודה זו, שלושה חודשים לאחר שנותק הקו, היה זה הגיוני לחשוב שכרגע סגרתי את כל התשלומים עם חברת "בזק", אם כל אלו מסיבה תמוהה כלשהי לא נסגרו עד כה.
עם זאת, "בזק" ממשיכה לשלוח אליי מכתבים לגבי חובות שעדיין לא שולמו (בנוגע לקו שנותק לפני 10 חודשים ומאז התקשרתי לסגור את חובותיי פעמיים). מספר פעמים דיברתי עם נציגים במוקד השירות על מנת להבין על מה מדובר וניתנו לי תשובות שלא היו בידיי הכלים לאמתן, או במילים אחרות- נאמר לי כי קיימים חובות נוספים שכנראה הנציגה לא הציגה בפניי בשיחתי האחרונה איתה.
תחילה אני רוצה לומר כי אם לקוח התקשר פעמיים בכדי לסגור את החשבון שלו עימכם ונכשלתם לעשות זאת, זו לא בעיה שלו, אם כי בעיה במערכת שלכם. בשתי השיחות האחרונות שלי, לאחר שכבר הפסקתי להשתמש בשירותיכם, נאמר לי כי החשבון שלי עם החברה נסגר ועם זאת, ממשיכים להישלח אליי חשבונות. רק חברה שתודעת השירות שלה היא מתחת לכל ביקורת, ממשיכה להתקשר ללקוח שכבר התחייבה בפניו פעמיים שאין לו עוד חובות וממשיכה לדרוש כספים נוספים.
עם זאת, מכיוון שאני אדם שלא נוהג לעולם להשאיר חובות פתוחים, התקשרתי שוב לפני מספר דקות ודיברתי עם נציגה של "בזק" שטוענת שחובי עדיין עומד על מעל ל-200 ₪. הסברתי לה כי אני מעוניינת לסגור את החוב הזה ולסיים את מערכת היחסים שלי עם חברת "בזק" אחת ולתמיד. ביקשתי לוודא שהשיחה מוקלטת על מנת שלא ימשיכו להתקשר אליי ולדרוש ממני תשלומים בגין שירות שאני לא משתמשת בו כבר פרק זמן כל-כך ארוך. הנציגה הפנתה אותי למשרד עורכי-דין שמטפל בתיק שלי כעת ושם נאמר לי כי חובי עומד על יותר מ-400 ₪.
חברת "בזק" היקרה, את שירותיכם אינני צורכת כבר 10 חודשים ואינני מעוניינת לצרוך עוד לעולם. על אף שמאז התקשרתי ומסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי כבר פעמיים על מנת לסגור את החשבון שלי, שמשום מה צצים בו כל פעם פריטים חדשים (בזמן שאינני כבר צורכת שום שירות של "בזק"), ועל אף שנאמר לי בשתי הפעמים האלו כי נסגר החשבון, מסתבר שאני (שוב) נדרשת לשלם מעל ל-400 ₪ .
כאדם אחראי שאינו נוהג להשאיר חובות פתוחים, אני מבקשת למצוא פיתרון הולם יותר ופחות פרודי לכל הסיטואציה הזו לפני שהיא יוצאת מכלל שליטה.

תודה מראש,
שרון ריניס
כספי סוג הנזק :
ביטול החשבון, בהתחשב בכך ש-10 חודשים כבר אינני צורכת את שירותי החברה ומאז פעמיים כבר סגרתי את החשבון שלי שם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה