פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה באחריות בזק-הבטיחו טכנאי שלא הגיע כלל נושא התלונה:
זיו אבידור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות-חיפה(כנראה) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי קו טל ביתי בזק שהסבתי לנטויזן. בזק היא זאת שמספקת את החיבור אינטרנט ונטויזן מסיבה זאת לקו טל ביתי.
ביום רביעי 13.5.09 הקו אינטרנט+טלפון לא פעל. התקשרתי ראשית לנטויז'ן שבדקו ואמרו שהבעיה כנראה אצל בזק.
בזק אמרו שביצעו שידרוג תשתית ושיש לסנרכן את הקו ולכן ישלחו טכנאי למחר ליום ה' 14.5.09 בין השעות 1230-1430.
לקחתי כמובן חופש מהעבודה (אין אינרנט לילדים ה"מכורים"..ואין טלפון..)
ביום חמישי בבוקר טילפנתי לבזק וביקשתי , אם אפשר, להשתדל שהטכנאי יגיע לקראת סוף הזמן שהגדירו, הבחור אמר שישתדלו והוא יעביר זאת הלאה.
בשעה 14:45 כשאף אחד לא הגיע, צלצלתי שוב לבזק, הבחור אמר שהבעיה היא אזורית לכלל הלקוחות שהקו שודרג ולכן ביטלו את הגעת הטכנאי, אבל למחאותיי הוא העביר אותי למחלקה אחרת להמשך הטיפול, במחלקה האחרת ענתה לי בחורה שהיא תבדוק זאת ותחזור אליי. הבחורה ששמה כמדומני סימונה חזרה אליי לנייד (על הצג הופיע מספר 04-863-9100) בשעה 14:58 ואמרה שעד 1730 הטכנאי יגיע.
לאחר 1730 כששוב אף אחד לא הגיע, צלצלתי שוב ואמרו לי שזה בעיה כללית וביטלו את הטכנאי כי צריך לטפל בזה מתוך בזק ולא בתוך בית הלקוח. כששוב התרעמתי שזה לא ייתכן הבטיחו לי שטכנאי יגיע מחר בבוקר ויתקשרו אליי כדי לעדכן אותי מתי בדיוק.
למחרת אף אחד לא התקשר אלינו וטכנאי כמובן שלא הגיע.
ביום שבת שוב טילפנו לבזק ודיברנו עם בחור בשם אלקס וביקשנו לדבר עם המנהל. והובטח לנו שאחד המנהלים ייצור איתנו קשר ביום ראשון.
ביום ראשון קיבלתי טלפון מבחור בשם בילאל , סיפרתי לו את הסיפור והוא הבטיח לבדוק ולחזור אליי.....לבסוף התקלה סודרה כנראה במרכזייה של בזק ביום ראשון בערב 17.5.09 .
כספי סוג הנזק :
החזר הוצ הנייד במקום קו ביתי+ פיצוי לפי חוק הטכנאים על אי הגעה פעמיים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה