פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי של בזק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בעקבות ההפרטה שביצעה חברת בזק באגפיה השונים, אנו נתקלים בשירות לקוי של החברה ביישובינו.
הספק היחיד שתושבי סוסיא יכולים לקבל ממנו שרותי אינטרנט הוא בזק. ובזק מנצלת זאת לרעה בכמה מישורים:
•נציגות שרות הטלמרקטינג של בזק מוכרות לתושבים אינטרנט מהיר מעל 1.5 MB שבפועל התשתיות מאפשרות רק להתחבר עד 1.5MB בלבד. התרמית הזו גורמת לעוגמת נפש למשפחות שעד היום משלמות על מהירות שבפועל אי אפשר לספק אותה.
•האם בזק לא מחויבת לספק לצרכנים מהירות לפי דרישותיהם? האם בגלל שהחברה בלעדית באזור שלנו היא יכולה לבצע מדיניות דורסנית כזו? מדוע לא קיים רגולאטור שאוכף את מדיניות החברה?
•מע' האינטרנט ישנה, וכתוצאה מכך ישנם נפילות רבות של המע' היישובית. במהלך נפילה כזו של המערכת, כאשר התושבים מתקשרים למוקד 166 מתייחסים לבעיה שלהם כעל בעיה פרטנית, ולא על בעיה כללית ציבורית, בכמה פעמים שהמע' קרסה התקשרתי בעצמי בתור מזכיר היישוב ודרשתי לבצע טיפול מערכתי, אך נתקלתי באטימות של אנשי המוקד שניסו לשכנע אותי פעם אחר פעם שמדובר בבעיה פרטית ושהם ישלחו אלי טכנאי.
•בסיוע של אחד מטכנאי בזק האזוריים נשלח צוות לבצע תיקון של התשתית שמקיפה את היישוב, סיור זה נערך לפני למעלה מ-3 חודשיים ועדיין לא נעשה דבר בנדון. (הנזק בתשתית כולל עמוד שנקטע, כבלים שירדו מהעמודים).
•חמור מכל אלה שאין לנו מענה לכל השאלות הללו ואין לנו כתובת ברורה לאן לפנות את הטענות הללו?
חננאל ברוכי מזכיר סוסיא
טיפול מערכתי-פגישה עם נציג בזקביישוב ופתרון הבעיות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה