פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור חבילת גלישה במהירות שלא הייתה בפועל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים היו לי בעיות בקו, הנושא נפתר לאחר שקיבלתי זיכוי עבור כל התקופה שבא לא היה לי קו תקיו (מספר חודשים).
לאחר חודש וקצת שהקו התחיל לעבוד טוב הבנתי שמהירות הגלישה שלי בבזק בינלאומי מאוד נמוכה, אבל לאחר מספר פניות למוקד של בזק הפנו אותי לבזק בינלאומי, שם עשו בדיקות ובסוף הפנו אותי חזרה לבזק.
לאחר עוד מספר ניסיונות בהם כולם מבטיחים לי שאני מקבל מה שאני צריך לקבל טפסתי טכנאי משועמם במשמרת של יום שישי בבוקר (כשכל המנהלים בחופש) והוא תוך דקה מצא שהמהירות לא מוגדרת נכון.
הכל מתועד ויפה אבל עכשיו בזק אומרים ש"אין באפשרותם לדעת לאורך איזו תקופה התקלה הייתה קיימת ולכן לא יכולים לתת לי זיכוי".
הבהרתי לכל הנציגים שטיפלו בנושא (כ10 נציגים שונים) שיש פניות מאוד מסודרות שלי למוקד בתאריכים מאוד ספציפיים המראים על בעיות במהירות הגלישה.
לאחר תקופת זמן לא מבוטלת (הנושא נגרר מחודש פברואר) הודיעו לי חגיגית שבגלל שכבר קיבלתי זיכוי מבזק בשנה האחרונה אני לא יכול לקבל זיכוי נוסף (ברור שהנושאים לא קשורים אחד לשני אבל בכל זאת).
וזהו.
פעם אחרונה לקח חודש וחצי שלא טיפלו בי ואחרי פניה לאתר הזה סוף סוף התחילו לדבר איתי כמו לבן אדם, מקווה שגם הפעם הפניה תעזור.
תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
אשמח לקבל את ההפרש בין חבילת 2.5 מגה ל1.5 מגה של בזק + זיכוי עבור ההפרש בין חבילות בזק בילאומי (זיכוי מבזק בגלל ההטעיה שלהם). פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה