פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאווווווד לא נעים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בזק כתובת:
אין לי מושג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת ה6.6.09 פניתי למוקד התמיכה הטכנית של בזק 166לאחר כמה פניות קודמות מאז יום חמישי ה4.6.09 כמובן זמן ההמתנה היה מאווווד ארוך מהרגיל שזה גם נושא לתלונה אבל לעניינינו, אחרי נסיונות קשים ענה עובד בשם אלקס בשעה 12:21 לפי מיטב זכרוני, מהתחלת השירות הרגשתי לא נוח עם העובד הזה בשיטת הדיבור שלו איתי, ובתרדמה אשר שקע בה שם. דבר ראשון שהוא ענה לי בו זה שתיקה ארוכה שכנראה חיכה שאני אטפל בבעיה לבד מה שגרם לי לחזור כמה פעמים ולאמור לו "האם אתה איתי", לאחר מכן הסברתי לו שהאינטרנט מתנתק לי ולא מחובר קבוע, כמובן הוא שאל איזה מנורות דלוקות וכו'... ולאחר מכן ביקש שאני אחפש מנורה בשם ppp חיפשתי את האמת מרוב עצבים חשכו עיניי ולא הבחנתי באותה מנורה, ואמרתי שאין לי מנורה כזאת ואז הוא עונה לי שאין דבר כזה ובלי שידריך אותי איפה למצוא מנורה זו הוא שתק עוד פעם, ופתאום עונה לי בתשובה הכי הכי מעצבנת, בטון כזה שאין להסבירו אלא בזלזול מוחלט באינטלגנציה של האדם שמעבר לקו:"נו מצאת את המנורה", ולאחר מכן הוא ביקש שאני אפנה לדפדפן ואני הסברתי לו שהדפדפן אצלי זה mozilla firefox עוד לפני שיתחיל להדריך אותי לפתרון הבעיה ואז ביקש שאני אפנה שם ל tools ואז אפשריות אינטרנט ושם הוא ביקש שאני אחפש connections כמובן בתור אחד שמנוסה במחשבים הסברתי לו עוד פעם שזה דפדפן שונה מזה של אקספלוריר, ולכן אני לא מוצא את החיבורים אשר ביקש מקודם ועוד פעם הוא עונה לי בתשובה הכי מעצבנת " אין דבר כזה"!!!! ?????
אני באותו רגע הרגשתי שהוא עושה לי טובה בזה שהוא משרת אותי, ואני חייב לחפש לבד ולמצוא ולציית למה שהוא מבקש, הרגשתי אי נעימות, השפלה, עילבון, ועוד עלה לי בראש רגשות, על פי רמת הדיבור והטיפול, שאני לא רוצה להאמין שזה היחס, והוא אולי כי ראה את השם ערבי אז הוא התייחס אלי ככה, בקיצור ביקשתי שיעביר אותי לדבר עם מנהל שלו, ואז הוא אמר שזה יום שבת ואין מנהלים ואז ביקשתי אחראי כלשהו, ומה שענה לי היה יותר מעצבן מכל מה שהזכרתי קודם " אני האחראי פה כרגע",היות ואין הוא מטפל בבעיה ואין היא מעביר אותי לטיפול של אחרים, לכן ביקשתי לנתק את השיחה ואז הוא עונה לי " אין בעיה תעשה מה שנוח לך". לא טרח לעצמו להעביר את התלונה למנהל שיחזור אלי יום למחרת ולא התקשר לבקש לתקן את הבעיה או התאקל אשר נוצר בינינו.
ביום למחרת 7.6.09 עונה לאבא מישהו בשם לירון ששרת אותו באדיבות והפנה את השיחה לבזק בינלאומי, תוך כדי השיחה נציג בזק בנליאומי התקשר שוב לבזק בין 14:00-14:30 מי שענה לפי מיטב זכרונו של אבא בחור בשם גיא, שחזר אליו לפלאפון הנייד שלו והתחיל לטפל בבעיה, ותוך כדי השיחה התנתק ולא חזר להמשך טיפול בבעיה. המתנו עד שעה 18:00 בתקווה שיחזיר טלפון. ואז החלטנו להתקשר שוב וסוף סוף מישהו עונה לנו כמו שצריך, בשם וסים שהזדהה כאחראי במוקד התמיכה, הוא הקשיב עד הסוף לבעיה נתן לנו להסביר באופן מאוד מכובד את הבעיה ואז ניסה לעזור, ובאמת עזר וחוץ מזה שלח פניה לטכנאי שיבוא לבדוק את הקו, מה שלא עשו אחרים. ואני בתור אחד שנפגע ממה שחווה בימים הקודמים הסברתי בתורי את כל אשר חוויתי עם קודמיו מהעובדים והבטיח שהוא יעביר את התלונה למנהל. את הבנאדם הזה אי אפשר להתעלם מהעובדה שצלו שהוא אדיב, מכובד, וגורם חווית שירות שאי אפשר לתאר
בסוף תלונה זו ברצוני לפנות להנהלה ולבקש לטפל בבעיה זו שהיא קודם כל לפי דעתי פוגעת בחברה וברמת השירות שלה. ומאוווווד מקווה שתפצה אותי החברה על כל מה חוויתי עד כה
בברכה
סברי ג'בארין 0503888626
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כלשהו,לחזור ללקוחות אשר לא מרוצים ולהעביר להנהלה את הבעיה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה